مربیان متخصص کودک و نوجوان تربیت می‌شود

با انعقاد تفاهم نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی مربیان متخصص ویژه کودک و نوجوان تربیت می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، «فرهاد آقابیگی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان این که این تفاهم نامه همکاری در راستای بهره گیری از ظرفیت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور افزایش مهارت های حرفه ای نوجوانان بالای 15 سال، مربیان کودک و نوجوان و هنرمندان استان منعقد شد،گفت: از آنجایی که توجه به مهارت ها در حوزه کودک و نوجوان و پرورش نیروهایی با مهارت های تخصصی در حوزه کودک و نوجوان مورد توجه است، طبق تفاهم نامه مقرر شد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حوزه نیروهای متخصص و تایید سرفصل ها با اداره کل فنی و حرفه ای همراهی کند و آزمون ها توسط فنی و حرفه ای گرفته شود. 
وی اضافه کرد: بر این اساس دوره های تربیت مربی با سرفصل های استاندارد کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان برگزار و به شرکت کنندگان گواهینامه بین المللی از سوی فنی و حرفه ای استان اعطای می شود.
«آقا بیگی» ادامه داد:  در این راستا کارگاه های تخصصی مختلفی در قالب عروسک های نمایشی، نمایشنامه نویسی و انیمیشن و...  به منظور پرورش نیروهای متخصص حوزه کودک در استان شکل می گیرد.
لازم به ذکر است، تفاهم نامه فوق در نخستین جلسه کارگروه توسعه مهارت استان به ریاست استاندار خراسان شمالی با هدف گسترش فرهنگ مهارت آموزی و تلاش در راستای نهادینه سازی تفکر خلاق و کارآفرینی در 10 ماده و 2 تبصره به امضای طرفین رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =