کد خبر: 343380
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
دیدار مردمی مدیرکل کانون استان اردبیل در شهرستان خلخال

هم‌زمان با سفر استاندار اردبیل و مدیران کل به شهرستان خلخال، میز ارتباطات مردمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در مرکز فرهنگی هنری کانون این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این برنامه که از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۰ مردادماه سال ۱۴۰۳ ادامه یافت، جمعی از اولیاء، اعضای نوجوان و سایر مراجعین در مرکز حضور یافته و مسائل، نظرات و پیشنهادهای خود را در ارتباط با فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، زهرا محیطی مربی مسئول مرکز در ابتدا با خیرمقدم گویی و تشکر از حاضران، گزارشی از اقدامات و عملکرد کانون خلخال در طول سال جاری پرداخته و از حاضران خواست تا نقطه نظرات خود را بیان کنند.

ایجاد شعبه‌ی کانون زبان در خلخال، برگزاری کارگاه‌های چرتکه و ریاضی، اختصاص غرفه‌ی فروش تولیدات و محصولات فرهنگی کانون و برگزاری کارگاه‌های ویژه‌ی مادران از موارد مطرح‌شده توسط مراجعه‌کنندگان در این نشست بود.

ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان نیز در سخنان خود ملاقات حضوری و دیدار چهره به چهره با مردم را فرصتی برای شنیدن مطالبات عمومی و کیفیت‌بخشی به خدمات دانست.

دیدار مردمی مدیرکل کانون استان اردبیل در شهرستان خلخال

وی در ادامه به اهمیت کتاب‌خوانی و نقش مهم آن در موفقیت، باروری و رشد اندیشه‌ی کودکان و نوجوانان تأکید کرده و به تشریح نقش کانون در کشف، پرورش و هدایت استعدادهای این قشر آینده‌ساز پرداخت.

ملک‌زاده فرد در گفتگو با هر یک از اولیا با پاسخ به مطالبات و درخواست‌های مردمی از تلاش برای جذب مجوز به‌کارگیری مربی جدید خبر داد.

گفتنی است سید مهدی رحیمی مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان استان هم که در جلسه دیدار با اولیا حضور داشت، از آمادگی کانون زبان برای راه‌اندازی شعبه شهرستان خلخال در صورت فراهم شدن شرایط لازم خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =