کد خبر: 343499
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
پویایی ادبیات کودک مهم‌ترین ثمره اردوهای قاف است

عضو باشگاه قاف و کنشگر ادبی نوجوان چهارمحال و بختیاری گفت: استمرار اردوهای ادبی و دوره‌های آموزشی می‌تواند نسل جدیدی از نویسندگان را برای آینده حوزه فرهنگ و ادبیات کشور تربیت کند.

ایلیا خسروی فارسانی در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان اظهارکرد: برگزاری اردوهای ادبی و دوره‌های آموزشی برای دانش‌آموزان ونوجوانان علاقه مندی فرایندی مثبت و ارزش‌مند از مسئولان است که یقینا می‌تواند پویایی بیشتر حوزه ادبیات کودک و نوجوان را به دنبال داشته باشد.

عضو باشگاه قاف و کنشگر ادبی نوجوان چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار ما از مدیران و مسئولان آن است که نسبت به افزایش تعداد دوره‌های آموزشی اهتمام داشته باشند و حداقل در هر فصل یک دوره اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی در کشور برگزار شود.

وی بیان کرد: استمرار دوره‌ای آموزشی نقش بسزایی در تربیت نسل جدیدی از نویسندگان خواهد داشت و می‌تواند سالانه چندین نویسنده خوب را تربیت و به جامعه تحویل دهد.

خسروی فارسانی در خصوص کارگاه‌های آموزشی برگزار شده در دومین دوره اردوی باشگاه رویش استعدادهای ادبی برتر هم گفت: مباحث گنجانده شده به عنوان سرفصل‌های آموزشی بسیار جذاب است و همه هنرجویان با اشتیاق و رغبت وافری در حال فراگیری مطالب هستند.

گفتنی است دومین اردوی سال جاری استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی گلستان در شهرستان علی‌آبادکتول با حضور ۱۲۰ عضو باشگاه در حال برگزاری است.

مهدی کاموس، محمد میرکیانی، محسن مومنی شریف، رویا سلیمی، رحیم مختومی و میثم متاجی اساتید بخش نویسندگی این دوره را بر عهده دارند.

همچنین علی داوودی، غلامرضا بکتاش، محمود اکرامی‌فر، مبین اردستانی، هادی فردوسی و محبوبه بزم آرا عهده‌دار تدریس بخش شعر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =