هانیه مرزبان در بخش «نمایش صحنه‌» گل کاشت

در اسامی راه‌یافتگان به مرحله پایانی بخش «نمایش صحنه» نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی مربی نام‌آشنای کانون قم، فائزه مرزبان توانست با نمایش «قول میدم بزرگ نشم» در جمع این ۱۵ گروه راه پیدا کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون استان قم، نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش «نمایش صحنه» در ۲۹ استان برگزار شد.

بخش استانی این جشنواره توانست ۵۱۰ نمایش تولید شده را اجرا و از این میان ۸۸ نمایش را برای مرحله بازبینی کشوری ارسال کند.

براساس این خبر، در مرحله‌ی بازبینی هیئت انتخاب شامل حسن دادشکر، سعید زین‌العابدین، غزاله مرصوصی و فاطمه میرمحمدصادقی آثار را بازبینی و انتخاب کردند.

در ادامه ۲۷ نمایش برای داوران مرحله‌ اولیه ارسال شد که از آن میان ۱۵ نمایش به مرحله کشوری راه پیدا کرد و ۳ نمایش به دلیل توجه به نمایش ایرانی و نمایش خیابانی مورد قدردانی قرار گرفت.

داوری مرحله اولیه این جشنواره را امیر مشهدی‌عباس نویسنده و کارگردان تئاتر، حسن دادشکر پیش‌کسوت تئاتر کودک و نوجوان و زهرا صبری نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر بر عهده داشتند.

بر اساس این خبر، این ۱۸ گروه فرصت دارند دست‌کم ۵ اجرای عمومی در استان خود داشته باشند و در شهریور در آیین پایانی این جشنواره با هم به رقابت بپردازند.

هانیه مرزبان در بخش «نمایش صحنه‌» گل کاشت

و اما در اسامی راه‌یافتگان به مرحله پایانی بخش نمایش صحنه نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی مربی نام‌آشنای کانون قم، فائزه مرزبان توانست با نمایش «قول میدم بزرگ نشم» در جمع این ۱۵ گروه راه پیدا کند تا در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود با باقی راه‌یافتگان به رقابت بپردازد.

نمایش «قول میدم بزرگ نشم» یک برداشت آزاد از قصه‌ای با همین نام، نوشته‌ی علی اکبرپور رسول است که از بزغاله ای به نام حبه می‌گوید که هر روز بعد از بیرون رفتن مامان بزی از خانه، به دنبال سرگرم کردن خودش بود. تا روزی که به صورت اتفاقی با گرگ کوچولویی که از جنگل عبور میکرد دوست می‌شود...

فائزه مرزبان کارگردان این اثر به همراه بازیگران متینا محمدی، زینب الماسی، مریم زلفی‌گل، نازنین‌زهرا محمدی، سمانه عاصم‌آبادی و هستی اسماعیلی بعد از اجرای موفق این نمایش  در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی استان، تاکنون چندین نمایش عمومی را تجربه کردند که هر کدام از این اجراها مورد استقبال زیاد تماشاگران قرار گرفته است. حال با راه‌یابی به مرحله‌ی کشوری این گروه تمرینات خود را از سر گرفته تا در این رقابت‌ها با قدرت ظاهر شوند.

هانیه مرزبان در بخش «نمایش صحنه‌» گل کاشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =