تریلی سیار کانون پرورش فکری مهمان بچه های خراسان‌جنوبی می شود

تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش «بیرق سرخ» از ۲۹ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳مهمان بچه‌های استان خراسان‌جنوبی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی؛ تریلی تئاتر سیار از دیر باز تا کنون در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش در قالب میدانی و حضور در میادین عمومی شهرها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد. 

بر همین اساس با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کشور، در ادامه سفر تابستانه تریلی تئاتر سیار کانون، بچه‌های شهرستان‌های: قاین، خضری، بیرجند، دستگردان و طبس میزبان تریلی سیار کانون خواهند بود.

بر این اساس،اجرای نمایش «بیرق سرخ» به کارگردانی: صادق کیانی و با بازیگری سیدمهرداد کاووسی، صادق کیانی‌مقدم، فاطمه جعفری و فاطمه فراتی در استان برگزار خواهد شد.

نمایش زنده عروسکی «بیرق سرخ»روایت دخیل‌هایی است که به علم بسته و آویزان شده و هرازگاهی گریزی به تعزیه شهادت حضرت علی اکبر، حضرت عباس، بشیر و ام‌البنین می‌زنند... 

قابل ذکر است، این برنامه با هدف ایجاد نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =