کد خبر: 343677
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
بازدید 14
حضور مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون در خبرگزاری ایرنا

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خبرگزاری ایرنا استان سمنان حضور یافت و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، فروهر معدنی، مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حاشیه سفر به استان سمنان، با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی سمنان (ایرنا)، با رئیس و خبرنگاران این خبرگزاری گفت‌وگو کرد و به پرسش‌های خبرنگاران آن پاسخ داد.

در این مراسم، مرتضی مزینانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، سکینه پارسا کارشناس مسؤول فرهنگی اداره کل استان و الهام عباسی، کارشناس روابط‌عمومی این اداره کل، مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون را همراهی می‌کردند.

حضور مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون در خبرگزاری ایرنا

معدنی در این نشست با تشریح آخرین سیاست‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های مختلف، به تبیین اهم برنامه‌های فصل تابستان در کانون کشور پرداخت.

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به گستره قابل‌توجه فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری در سراسر کشور ازجمله استان سمنان، فعالیت‌های همه مربیان و دست‌اندرکاران این مراکز را قابل‌توجه توصیف و از زحمات آنها قدردانی کرد.

مرتضی مزینانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به تلاش‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان در پوشش حداکثری خبرهای کانون پرورش فکری، از زحمات رئیس و خبرنگاران این خبرگزاری قدردانی کرد.

پایان پیام/م/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =