حضور مدیرکل کانون کرمانشاه در سامد

در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در سامد، حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی، مدیرکل کانون کرمانشاه در سامد، حضور پیدا کرد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ضمن حضور در سامد به تماس‌های تلفنی صورت گرفته پاسخ داد که عمده این درخواست‌ها پیرامون همکاری با مجموع کانون پرورش فکری بود. در همین راستا از ایده‌هایی هم که از همشریان عزیز مطرح شد، استقبال نمود و با توجه به ماهیت آن، مدیرکل کانون استان تصریح کرد که ایده‌ طرح شده را جزء برنامه‌ها قرار خواهد داد تا اجرایی شود، که یکی از آنها در خصوص زنانی بود که اکنون در کسوت مادری هستند و قبلا" در عضویت کانون بوده‌اند و درخواست شد تا در قالب برنامه‌ای دور هم جمع شوند و کتاب‌های کانون را که در دوران کودکی خوانده‌اند را با هم بازخوانی کنند.

حضور مدیرکل کانون کرمانشاه در سامد
از دیگر موارد طرح شده، دغدغه در مورد توجه به مناطق محروم بود که مورد توجه شهروندان قرار گرفته و در مورد آن هم صحبت‌های لازم انجام شد که توسط مدیرکل کانون کرمانشاه تاکید شد که پیگیری‌ها در خصوص اجرایی نمودن درخواست‌های مردم صورت خواهد گرفت.
گفتنی‌است در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد مبنی بر پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌استانی‌ها و تسریع در انتقال مشکلات آنها به مراجع مربوطه، پس از اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم استان، از مدیرکل کانون کرمانشاه دعوت شد تا برای پاسخگویی برخط و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ در روز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۹/۳۰ الی ۱۰/۳۰ در محل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری حضور پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =