مدیران استان اصفهان از کانون پرورش فکری حمایت می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که همراه مدیران این حوزه به اصفهان سفر کرده است در دیدار با محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خواستار تعامل ، هم افزایی و حمایت بیشتر مدیران استان از فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان،امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مهدی آقایاری مدیر کل کانون استان اصفهان با محمد رضا جان نثاری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بر اساس این خبر، توسعه همکاری های مشترک ، تعامل ،هم افزایی و همکاری در اجرای برنامه ها و فعالیت های کودکان و نوجوانان ،حمایت های مدیران استان از کانون پرورش فکری ، برنامه ریزی های مدون برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی ، محوریت قرار دادن کانون در اجرای همه برنامه های حوزه کودک و نوجوان در استان و در آخر حمایت و همکاری مجدانه استانداری اصفهان از کانون ، مهترین مباحث مطرح شده در جلسه امروز صبح در محل استانداری اصفهان بود.

گفتنی است معاون توسعه و منابع کانون به همراه مدیرکل منابع انسانی و دیگر همراهان در جریان سفر به اصفهان ضمن دیدار با مربیان از مراکز کانون استان نیز بازدید می کنند.

مدیران استان اصفهان از کانون پرورش فکری حمایت می‌کنند

مدیران استان اصفهان از کانون پرورش فکری حمایت می‌کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =