کانون کرمانشاه در موکب‌های اربعینی حضوری باشکوه داشت

در دوازدهمین نشست شورای فرهنگی استان کرمانشاه علاوه بر مرور فعالیت‌های انجام شده در هفته‌ای که گذشت و ضمن اشاره به برنامه‌های پیش رو، به حضور با شکوه کانون استان در موکب‌های اربعینی نیز اشاره شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دوازدهمین نشست شورای فرهنگی استان، علاوه بر مرور فعالیت‌های انجام شده در هفته‌ای که گذشت و ضمن اشاره به برنامه‌های پیش رو، به حضور با شکوه کانون کرمانشاه در موکب‌های اربعینی نیز اشاره شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان ضمن خدا قوت به همکاران و فعالیت‌های شبانه‌روزی آنها در موکب‌های اربعینی سراسر استان کرمانشاه، گفت: در ایام پیاده‌روی اربعین امسال، همچون سال‌های گذشته همکاران کانون استان در ۸ موکب‌ اربعینی از ورودی استان تا نقطه صفر مرزی، حضوری با شکوه داشتند که علاوه بر خدمت‌رسانی‌های فرهنگی، هنری، ادبی و... به زائران، توانستند اتفاقات خوبی را هم رقم بزنند که بازخورد بسیار مطلوبی نیز از جانب مسئولان حتی امام جمعه و استاندار و دیگر مخاطبان داشت.
وی افزود: به نظر می‌رسد که کانون استان با پیشتازی در ساخت دست‌سازه‌های اربعینی توسط، مربیان، اعضا و والدین آنها و تقدیم آنها به زائران، عملکرد مقبولی را از خود نشان دهد که در این میان، کلاه‌های ارسال شده ار ستاد تهران و دست‌سازه‌های ارسالی از دیگر استان‌ها نیز به زائران اهدا شد؛ همچنین حضور همکاران استان‌های مرکزی و همدان در موکب‌های کانون استان کرمانشاه و همکاری فعال آنها در اجرای برنامه‌ها، نوید بخش یک همیاری و هم‌افزایی بین استانی بود که با همدلی و روح معنویت مختص به این ایام نیز همراه شد.

کانون کرمانشاه در موکب‌های اربعینی حضوری باشکوه داشت
زنجانی تصریح کرد: در کانون استان کرمانشاه در ایام پیاده‌روی اربعین ۸ موکب داشتیم شامل: کنگاور، ورودی شهر کرمانشاه، موکب حضرت زینب (س) در بیمارستان طالقانی، اسکان زائران، خروجی شهر کرمانشاه در ماهیدشت، سرپل‌ذهاب، قصر شیرین و سیار صفر مرزی که حضور پرشور و فعال، همکاران ستاد، مربیان، اعضا و والدین آنها در این موکب‌ها جای تشکر دارد و این حرکت، اتفاق بسیار خوبی است که با همکاری و همدلی تمامی عزیزان در کانون استان رقم زده شد.
مدیرکل کانون استان خاطرنشان کرد: علاوه بر ویژه‌برنامه‌های اربعینی در این ایام، دیگر برنامه‌های استانی هم که اخیرا"  برگزار شد بازخورد خوبی از جانب مخاطبان داشت که از جمله آنها جشنواره سرزمین مادری و برنامه شهاب‌باران برساووشی و پروژه سنگین حضور اعضای کانون استان در قاف بود و لازم به ذکر است که باشگاه کتابخوانی مرکز مجتمع شماره ۱ استان کرمانشاه هم به عنوان برگزیده در کل کشور اعلام شد که باعث افتخار کانون استان است و نشان از توانمندی و ظرفیت بالای همکاران و کارشناسان استان دارد و امیدواریم که به یاری خداوند همین‌طور بتوانیم مسیر تعالی در کانون را طی کنیم.
جشنواره قصه‌گویی و ابلاغ شیوه نامه آن و نحوه ورود به این مساله، پویش ملی "یک کتاب مهمان ما"، تاکید بر برنامه‌ریزی کارگاه‌های فصل پاییز، تدوین امور و... از دیگر مباحثی بود که در نشست شورای فرهنگی طرح شد و توسط اعضای شورا به بحث و گفتگو گذاشته شد. 
در پایان نیز با توجه به اهمیت جشنواره قصه‌گویی و سعی بر هر چه بهتر انجام شدن آن و آغاز فرآیند اجرایی کار؛ با رای حاضرین رابط این جشنواره انتخاب شد تا به شکل رسمی‌تری در استان کار پیش برده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =