نشست شورای هماهنگی مدیران آموزش و پرورش در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

نشست هماهنگی مدیران آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به‌میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در یاسوج برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  این  نشست با حضور روسای اداره کل آموزش و پرورش ،سازمان نوسازی مدارس ، دانشگاه فرهنگیان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به میزبانی کانون برگزار شد. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان ابتدای این نشست  به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های کانون پرداخت و گفت: مرکز فرهنگی مادوان برای خدمات رسانی فرهنگی و هنری به کودکان و نوجوانان  در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

سلیمان شهبازی افزود: ۳۰ هزار کودک و نوجوان در فصل تابستان از خدمات کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد بهرمند شده‌اند. 

وی در بخش دیگری از سخان خود از مدیرکل نوسازی مدارس استان درخواست کرد که کانون پرورش فکری را در جلسات با خیرین دعوت کنند تا از ظرفیت خیرین برای ساخت تجهیز و تعمیر مراکز فرهنگی هنری در شهرستان‌های فاقد مرکز استفاده کرد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ما سعی داریم با تمام دستگاه‌هایی که به حوزه‌ی کودک و نوجوان مربوط می‌شوند تعامل سازنده داشته و فعالیت‌های تخصصی خود را از طریق این دستگاه‌ها به جامعه‌ی هدف که کودکان و نوجوانان استان هستند، انتقال دهیم.

محمد جمالی افزود: فعالیت های کانون باید در تعامل سازنده و به نحو شایسته به کودکان و نوجوانان معرفی شود.

سیدرضا حسینی مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز در این نشست افزود: این سازمان آمادگی تجهیز مرکز فرهنگی هنری تازه تاسیس مادوان را دارد و در سال آینده نیز محوطه‌سازی آسفالت مراکز فرهنگی هنری استان را در برنامه‌های کاری خود قرار خواهیم داد.  

نشست شورای هماهنگی مدیران آموزش و پرورش در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =