انتشار فراخوان استانی استعدایابی قصه‌گویی در کهگیلویه‌وبویراحمد

فراخوان استانی استعدادیابی قصه‌گویی جهت شرکت در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کهگیلویه‌وبویراحمد منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ فراخوان استانی استعدادیابی قصه‌گویی جهت شرکت در  بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان در کهگیلویه‌وبویراحمد منتشر شد. 

کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان کهگیلویه‌وبویراحمد با برگزاری مرحله استانی بیست و ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی با شعار " راز قصه‌ها، ساز زندگیست" با رویکرد شناخت و تعمیم قصه‌های عامیانه ایران و قصه‌های جهان به سبک زندگی ایران معاصر، بر آن است تا گفتمانی جدی را در حوزه‌ی روایت‌گری شفاهی ادامه دهد و بر مبنای تجربیات گذشته فرصت‌هایی جدید را در زمینه‌ی قصه‌گویی فراهم نماید.

این جشنواره در بخش‌های سنتی کلاسیک ، مدرن و نوآورانه ، آیینی سنتی ، منظوم، دینی ، محیطی ، مینیمال( ۱۰۰ ثانیه‌ای) ، علمی ، قصه‌های پیشرفت و قهرمانان ایران ، پادکست ،  ۹۰ ثانیه‌ای و  زبان اشاره برای کودکان و نوجوانان ،بزرگسالان و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها  برگزار می‌شود.

آخرین مهلت شرکت در این فراخوان پایان شهریور ماه می‌باشد و علاقمندان می توانند با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان در این فراخوان شرکت کنند. 

گفتنی است برای استعدادهای برتر جوایز ارزنده‌ای شامل جوایز نقدی ، کمک هزینه به کربلا معلی و مشهد مقدس در نظر گرفته شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =