اردوی فرهنگی تفریحی اعضای مرکز شماره‌ی ۵ کانون اردبیل برگزار شد

اردوی فرهنگی تفریحی اعضای مرکز شماره‌ی ۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردبیل با شعار «بازی، شادی، سلامتی» در پارک فردوس این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زهرا نوروزی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی ۵ کانون اردبیل گفت: اردوی فرهنگی تفریحی اعضای این مرکز به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول، روز پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ با مشارکت خوب والدین برگزار شد و اعضای کارگاه‌های تابستانی در کنار والدین و مربیان خود لحظات شاد و لذت‌بخشی را سپری کردند.

وی اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این برنامه تشویق و ترغیب اعضای فعال، حفظ و پایدارسازی اعضای تابستانی و ایجاد فضای شاد و مفرح در آغاز ماه شادی و سرور بود.

نوروزی تصریح کرد: برنامه اردوی اعضا با اجرای ورزش صبحگاهی آغاز شد و بعدازآن با شعار «زندگی شاد و سالم با سفره سالم» سفره‌های صبحانه با مواد غذایی سالم و مغذی پهن و در خصوص اهمیت صرف صبحانه مطالبی از سوی مرکز فرهنگی مرکز ارائه شد.

اردوی فرهنگی تفریحی اعضای مرکز شماره‌ی ۵ کانون اردبیل برگزار شد

این مسئول مرکز خاطرنشان کرد: در این روز مربیان مرکز در راستای مهارت‌افزایی والدین برای داشتن ارتباط مؤثر با فرزندان و همچنین برای ایجاد فضای شاد و صمیمی در جمع حاضران، فعالیت‌هایی ازجمله مسابقه و بازی و سرگرمی همچون طناب‌کشی، دوز، منچ و شطرنج، وسطی، استوپ آزاد، خاله‌بازی و بازی با کلمات را اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =