کد خبر: 344611
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
بازدید 24
انار ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای میزبانی جشنواره قصه‌گویی دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از مرکز فرهنگی‌هنری انار بازدید و با مسئولان این شهرستان گفتگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی مدیرکل، سمیه یاوری معاون فرهنگی و علی زواری مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ از مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان انار بازدید کردند و با سیدحسین جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا صادقیان رئیس نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان انار و امیر میرزاهاشمی دهیار ده‌رئیس دیدار و گفتگو داشتند.

بنابر این خبر، در این دیدار خدادادی ضمن اشاره به ظرفیت‌های بومی، محلی و اقلیمی و همچنین موقعیت جغرافیایی انار، این شهرستان را دارای قابلیت فراوان برای میزبانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی دانست و به مسئولان فرهنگی این شهرستان پیشنهاد داد از این فرصت برای ارایه فرهنگ غنی خود استفاده کنند.

همچنین، وی با معرفی کامل مراکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دغدغه کانون برای برقراری عدالت فرهنگی در سراسر نقاط کم‌برخوردار کشور بیان کرد: در صورتی که خودرو مرکز سیار از سوی مسئولان شهرستان تهیه شود، کانون پرورش فکری تجهیز خودرو و جذب مربی متخصص آن را برعهده می‌گیرید و به بچه‌های ۲۰ روستای این شهرستان به صورت مداوم و در تمام طول سال خدمات فرهنگی با کیفیت ارایه خواهد داد.

این در حالی است که، طرح «یک خوشه مهربانی» با توجه به کشت وسیع پسته در شهرستان انار از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود. در این طرح فرهنگی هر یک از کشاورزان منطقه می‌توانند سالانه محصول یک درخت را به حوزه کودک و نوجوان شهر خود هدیه دهند.

برگزاری برنامه‌های مشترک با ده‌یاری‌ها و فعالان قرآنی شهرستان، ساخت ساختمان جدید مرکز فرهنگی هنری کانون انار از دیگر موارد مورد گفتگو بود.

بر همین اساس، بازدید از نمایشگاه فصل تابستان آثار اعضا و گفتگو با مربیان و اعضای این مرکز و تقدیر از صدیقه چاهخویی مربی مسئول فرهنگی و حسین باقری نیروی خدمات کانون انار از بخش‌های دیگر این بازدید بود.

همچنین، غلام میرزایی خبرنگار صدا و سیما در انار با اکبر خدادادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان درباره ظرفیت‌های حوزه کودک و نوجوان شهرستان مصاحبه‌ای انجام داد.

انار ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای میزبانی جشنواره قصه‌گویی دارد

انار ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای میزبانی جشنواره قصه‌گویی دارد

انار ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای میزبانی جشنواره قصه‌گویی دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =