کد خبر: 344640
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
تفاهم نامه همکاری کانون پرورش فکری هرمزگان با شهر جدید علوی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در جهت گسترش فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی در راستای کیفیت زیست شهری و رضایتمندی شهروندان تفاهم نامه مشترک امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، ظهر دوشنبه (۱۹شهریور) جلسه‌ای در راستای کیفیت زیست شهری و رضایتمندی شهروندان با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان و حمید صبوری‌خواه، مدیرعامل شهرک علوی در سالن اجتماعات اداره کل کانون برگزار شد.
پروین پشت‌کوهی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، بیان کرد: جایی که کانون فعالیت کند، نشان از تمدن دارد؛ زیرا کانون، کودکان و نوجوانان را فرهیخته و دغدغه‌مند می‌سازد.

تفاهم نامه همکاری کانون پرورش فکری هرمزگان با شهر جدید علوی
وی افزود: همکاری جدیدی که بین کانون و شرکت عمران شهر جدید علوی شکل گرفته است،  دارای تعهداتی برای کانون است که حتما به بهترین صورت انجام خواهد شد.
مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان در این نشست تعهدات تفاهم نامه مشترک با شرکت عمران علوی را ذکر کرد؛ که به شرح زیر است:
_حضور مستمر در شهر جدید علوی
_تلاش و اهتمام در برگزاری کارگاه های آموزشی، فرهنگی و علمی
_ فراهم نمودن شرایط مناسب جهت بهره‌برداری شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان
_کانون موظف است برنامه سالیانه، فصلی و ماهیانه خود را در ابتدای هر سال به شرکت عمران ارائه دهد.
پشت کوهی ابراز امیدواری کرد:  برای درخشان تر شدن آینده این سرزمین همه مسئولین و مربیان کانون  منتظر روزی  هستند که خدمات کانون در تمامی نقاط کشور ارائه شود.
حمید صبوری‌خواه، مدیرعامل شهرک علوی در حاشیه‌ی این جلسه اظهار کرد: کانون زمینه ساز آینده ای روشن برای کشور و مردم این جامعه است.
وی افزود: شرکت عمران شهر علوی، به دلیل ضرورت توجه به موضوعات علمی، آموزشی و فرهنگی، تفاهم نامه ای با کانون پرورش فکری هرمزگان منعقد کرد.

تفاهم نامه همکاری کانون پرورش فکری هرمزگان با شهر جدید علوی
صبوری خواه ادامه داد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، بهبودی سطح دانش و توانمند سازی شهروندان علوی و منطقه  است، که مطمئنا با یاری کانون نتیجه بخش خواهد بود.
مدیر عامل شهرک علوی بیان کرد: موضوع این تفاهم نامه، تامین فضای ساختمانی مناسب از سوی شرکت عمران علوی در قبال خدمات فرهنگی_ادبی و علمی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان است.
صبوری خواه در ادامه، تعهدات شرکت عمران شهر جدید علوی را یادآورد شد که بدین شرح است:
_تامین فضای اداری و آموزشی جهت دفاتر اداری و فضای آموزشی مورد نیاز
_تامین تجهیزات اداری و آموزشی مورد نیاز
_همکاری در برگزاری دوره های آموزشی، فرهنگی، مسابقات و جشنواره ها
_کمک به تجهیز کتابخانه کانون
گفتنی است؛ تفاهم نامه مشترک کانون پرورش فکری هرمزگان و شرکت عمران شهر جدید علوی، در سه نسخه در جهت هم‌افزایی دو مجموعه تنظیم شده است که به زودی اجرایی می‌شود.

تفاهم نامه همکاری کانون پرورش فکری هرمزگان با شهر جدید علوی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =