مدیرعامل کانون: چلچراغ پُرنور خاموش شد، برای‌تان صبر می‌خواهم

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور یک پیام تسلیت با خانواده «تینا کبیری» عضو فعال و کانون یار مرکز فرهنگی هنری شهرستان تنکابن در استان مازندران اظهار همدردی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در بخشی از این پیام از پروردگار مهربان، ترفیع درجات در بهشت فردوس و مزید فضل و رحمت خداوند سبحان برای آن عزیز درخواست کرده است.

تینا کبیری روز ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ بر اثر مشکلات قلبی دارفانی را وداع گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم کبیری

خبر کوچ زودهنگام پرنده باغ آرزوهای‌تان «تینا کبیری» عضو فعال و کانون یار مرکز فرهنگی هنری شهرستان تنکابن، موجب اندوه همه کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده است. گرچه فضای پیرامون‌تان از سرود عشق تهی شد، اما از آنجا که پروازش رجعتی به سراپرده دوست می‌باشد، گوهر جانش شعله‌ای از چلچراغ الهی گشته است و در جوار رحمت واسعه الهی آرام گرفته است. بی‌گمان درگذشت فرزند دلبندتان گرد غم برچهره‌تان پاشیده است. خاموش شدن این چلچراغ پر از نور را حضور معزز شما و همه دوستان و مربیان کانون مازندران تسلیت عرض می‌کنیم، از پروردگار مهربان ترفیع درجات در بهشت فردوس و مزید فضل و رحمت خداوند سبحان برای عزیز سفر کرده و طول عمر با عزت و صبر در این اندوه عظیم را برای بازماندگان آن گوهر تابان به همراه سلامتی و حسن عاقبت‌شان خواستارم.

 حامد علامتی مدیرعامل

تینا کبیری دانش‌آموز کلاس ۱۱ رشته گرافیک،. از ۶ سالگی عضو کانون بود و در این سال‌ها  افتخارات فراوانی در کانون کسب کرده بود که از آن جمله می‌توان به کسب رتبه کشوری در جشنواره آفرینش‌های ادبی در قسمت شعر  و موفقیت در جشنواره قصه‌گویی اشاره کرد.

عضویت در گروه نمایش عروسکی مرکز تنکابن، فعالیت و مهارت‌آموزی در حوزه کانون‌یاری و در رشته‌های هنری مانند نقاشی، سفالگری، کاردستی، عروسک‌سازی و ... در نهایت همکاری با مربیان مرکز درآموزش پاپیه ماشه به کودکان از جمله سابقه‌های موثر این عضو فعال کانون بود.

او همچنین در طرح شاداب‌سازی مرکز نیز بسیار فعال بود و در این زمینه نقش موثری در زیبا سازی مرکز کانون تنکابن داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =