کانون پرورش فکری کلاردشت بازسازی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با اشاره به توسعه خدمات کانون به جامعه هدف، از  مرمت و بازسازی ‌کانون پرورش فکری ‌کلاردشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، در راستای طرح شاداب سازی کانون و رفع مشکلات مراکز فرهنگی هنری و افزایش جذابیت بصری و توسعه طرح‌های عمرانی در مراکز فرهنگی هنری، بازسازی و مرمت کانون کلاردشت انجام شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در این خصوص گفت: مرکز کلاردشت از جمله مراکز فعال کانون مازندران است تلاش شد با هماهنگی انجام شده و پیگیری‌های سازمانی،  از محل تخصیص اعتبار سال ۱۴۰۲ و اعتبار از محل دو سوم درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی  مبلغ ۴.۱۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جذب شد.
همچنین  از محل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، مبلغ ۲.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال اعتبار جذب شد 
و  از محل متوازن ۲ (اعتبار نمایندگان) مبلغ ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در راستای مرمت و بازسازی این مرکز جذب و هزینه شد.
حامد فاضلی با تشریح اهم اقدامات صورت گرفته اظهار داشت:  تعمیر پی ساختمان و تقویت آن جهت جلوگیری از نشست ساختمان، محوطه سازی و رنگ آمیزی نرده‌ها، تعمیر سن نمایش، تعویض پنجره‌های دو جداره سوییت، نصب پکیج و لوله کشی آب، نصب شیرآلات و تعمیر سرویس بهداشتی، نصب کابینت و تعمیر آبدارخانه از جمله اقدامات صورت گرفته بود.
وی در ادامه افزود: تجهیز و مناسب سازی سوییت، رنگ آمیزی مرکز،  تعمیر سرویس و تقویت روشنایی مرکز و فضا سازی و دکور سازی به منظور جذاب سازی کانون کلاردشت از دیگر کارهای صورت گرفته در این خصوص بود. 
کانون پرورش فکری کلاردشت بازسازی شد

کانون پرورش فکری کلاردشت بازسازی شد

کانون پرورش فکری کلاردشت بازسازی شدکانون پرورش فکری کلاردشت بازسازی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =