کد خبر: 344974
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
از سوی کانون  از انجمن نجوم  مرکز شماره سه  ساری تقدیر شد

به پاس مشارکت فعال انجمن نجوم مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری در پویش بین المللی سیارک‌ها از این کانون قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، انجمن نجوم ایران، طی ویژه‌برنامه‌ای و در قالب یک دفترچه برگزیدگان کشوری هفته جهانی نجوم در کشور را اعلام کرد که براساس آن تولی‌گری کانون پرورش فکری در این عرصه باعث رقم‌خوردن رکوردی ماندگار در تاریخ نجوم آماتوری ایران شد. در این زمینه یادداشتی نیز از حامد علامتی مدیرعامل کانون در این دفترچه منتشر شده است که وی در آن هفته نجوم را بهانه‌ای برای نمایش هم‌صدایی هم‌سویی و هم‌هدفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن نجوم ایران در توسعه نجوم و کیهان شناسی عنوان کرده که شمال به جنوب و از شرق به غرب کشور شنیده و دیده شده است.
او در این یادداشت کوتاه استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های سازمان‌ها و ارگان‌ها را باعث هم‌افزایی و رشد و گسترش فعالیت‌ها در این زمینه دانسته است.
علامتی در پایان با برای تک تک کودکان و نوجوانان این دیار، همکاران محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دلسوزان و نیروهای توانمند انجمن نجوم ایران، تمامی عزیزان گروه محترم آمار و ارزیابی منجمان و مروجان علم و اساتید نجوم که کاروان ترویج علم را به پشتوانه دانش و آگاهی و سخاوت به جلو راندند، آرزوی توفیق و سربلندی کرده است.
 بر اساس این گزارش با توجه به شعار هفته جهانی نجوم «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که مرجعیت نجوم کشور در حوزه کودکان و نوجوانان را دارد، در این مدت درهای مراکز خود در تمام استان‌ها را به روی علاقه‌مندان به نجوم گشود.
همچنین نتیجه این تلاش‌ها در قالب یک دفترچه به عنوان مخرج مشترک فعالیت‌های نجومی از سوی انجمن نجوم ایران گردآوری شده و قرار است از سوی دکتر معین مصلح رییس این انجمن در نشست مجمع بین‌المللی اخترشناسی  International  Astronomical Unionدر ارمنستان رونمایی شود.
در عین حال در کنار منتخبان این رویداد، برابر سیاست‌های کانون پرورش فکری در سال ۱۴۰۳ مبنی بر سه اصل مرکزمحوری، نوجوان‌محوری و مخاطب‌محوریِ فعالیت‌های هفته نجوم،کانون پرورش فکری از مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری ساری استان مازندران به دلیل قعالیت‌های نجومی‌شان در این هفته تقدیر کرده است.
 

مدیرعامل کانون پرورش فکری  از انجمن نجوم  کانون ساری تقدیر کرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری  از انجمن نجوم  کانون ساری تقدیر کرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری  از انجمن نجوم  کانون ساری تقدیر کرد


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =