زنگ مِهر و مُهر در مدرسه فاطمه الزهرا اراک طنین اندازشد

مراسم اقامه اذان و نماز در اولین روز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ با شعار «مِهر با مُهر» همزمان با سراسر کشور، توسط حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آموزشگاه متوسطه فاطمه الزهرا اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، زنگ مِهر و مُهر همزمان با اذان ظهر با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان معاون و نماینده وزیر آموزش و پرورش، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک،  فرزاد مخلص والائمه استاندار مرکزی، احسان منصوری مدیرکل کانون، حسین مولوی مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان استانی و دانش‌آموزان در آموزشگاه متوسطه فاطمه الزهرا اراک طنین اندازشد .

حامد علامتی معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون امروز با حضور در آموزشگاه متوسطه فاطمه الزهرا اراک، نماز ظهر به امامت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک اقامه کرد.

زنگ مِهر و مُهر در مدرسه فاطمه الزهرا اراک طنین اندازشد

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اراک با حضور در مدرسه متوسطه دوم فاطمه الزهرا ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید گفت: امید می‌رود که در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان در مسیر علم و تعلیم و تربیت همرا با نماز مؤفق باشند. 

او افزود: بهترین زمان برای شکل گیری شخصیت و الگو گیری در زمان تدریس دانش آموزان می باشد که میتوانند از این فرصت با بهره گیری از برکات نماز استفاده شود.

زنگ مِهر و مُهر در مدرسه فاطمه الزهرا اراک طنین اندازشد

در پایان این مراسم از حامد علامتی معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به پاس حضور در مراسم آغازین سال تحصیلی و مِهر و مُهر در شهر اراک از سوی نماینده ولایت فقیه در استان و استاندار مرکزی قدر دانی شد .

زنگ مِهر و مُهر در مدرسه فاطمه الزهرا اراک طنین اندازشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =