دیدار مدیر کل کانون با فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری

همزمان با هفته ملی کودک و هفته نیروی انتظامی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان روز چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ با فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در پنجمین روز از هفته ملی کودک ۱۸ مهر ۱۴۰۳، دیدار صمیمانه‌ای بین مدیرکل کانون چهارمحال و بختیاری و فرمانده انتظامی استان شکل گرفت.

در این دیدار که خالق محمدخانی، حراست کانون استان و سرگرد بهمنی نیز حضور داشتند، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و همچنین انتصاب سردار امجدیان به فرماندهی انتظامی استان، تقارن زیبای هفته ملی کودک و هفته نیروی انتظامی را به فال نیک گرفت و آن را نشان دهنده‌ی پیوند میان این دو نهاد در خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

دیدار مدیر کل کانون با فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری
تقارن هفته ملی کودک با هفته نیروی انتظامی برای خدمت بیشتر به کودکان و نوجوانان است

روح‎‌الله واحد ضمن معرفی اجمالی فعالیت‌های اداره کل کانون استان در هفته‌ی ملی کودک گفت: در چهار شهرستان استان، جشن‌های بسیار بزرگ و باشکوهی انجام شد که استقبال بسیار خوبی از طرف عموم انجام گرفت. وی در ادامه گفت: یکی از معاونین انتظامی استان که همیشه در کنار کانون می‌تواند کمک رسانده و نقش خوبی داشته باشد، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است که در بسیاری از آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرم، این معاونت همواره در بحث آموزش به کودکان و نوجوانان و والدین آنها نقش تاثیرگذاری داشته است.

مدیرکل کانون استان فعالیت نجوم کانون پرورش فکری را بسیار مجهز توصیف کرد و گفت: آسمان‌نماهای دیجیتال کانون در استان از تخصصی‌ترین و مجهزترین تجهیزات بهره می‌برند و برای آموزش به دانش‌آموزان هیچ ارگان دیگری چنین تجهیزاتی را در اختیار ندارد.

دیدار مدیر کل کانون با فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری
شما در کانون در جبهه فرهنگ و ما در جبهه امنیت هستیم

در ادامه‌ی این نشست فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم به مدیرکل کانون و همراهان، خدمت رسانی به اهالی چهارمحال و بختیاری را جزو افتخارات خود عنوان کرد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری دارای مردمانی شریف، مهربان و میهمان‌نواز است که از امنیت بالایی برخوردار است.

سرتیپ دوم پاسدار حسین امجدیان در توصیف کانون پرورش فکری گفت: شما در کانون در حال پرورش و تربیت نسل آینده‌ی کشور هستید. وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و هدف قرار دادن نوجوانان گفت: دشمنان این نظام، قلب، مغز و روح تمامی مردم جامعه و مخصوصا نوجوانان را هدف قرار داده‌اند و با استفاده از فضای مسموم مجازی سعی دارند آنها را ناامید و فضای کشور را متشنج جلوه دهند.

حسین امجدیان گفت: شما در کانون در جبهه‌ی فرهنگ هستید و ما در جبهه‌ی امنیت. وی با تاکید بر تعامل میان دو دستگاه عنوان کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با تمام امکانات برای خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان آماده می‌باشد.

دیدار مدیر کل کانون با فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =