کد خبر: 346731
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
بازدید 14
فیلم «باغ کیانوش» برای نوجوانان روی پرده می‌رود

نشست هم‌اندیشی اکران فیلم سینمایی «باغ کیانوش» به شکل برخط برای مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری کودک و نوجوان و معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان سمنان، هم‌زمان با سراسر کشور مرتضی مزینانی مدیرکل کانون سمنان، علی اصغر حسنان معاون فرهنگی پرورشی آموزش پرورش استان، مصطفی ثابتی راد  رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش پرورش، محمدرضا میثمی رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش پرورش استان، علی عرب روابط عمومی حوزه هنری و ، سکینه پارسا کارشناس مسئول فرهنگی هنری ادبی کانون استاندر نشست هم‌اندیشی اکران فیلم سینمایی «باغ کیانوش» به شکل برخط حضور داشتند.

در این نشست حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری گفت: ما یک کار هماهنگ گروهی را رقم زدیم. معاونان پرورشی استان‌ها، مدیران کانون و حوزه هنری دست به دست هم داده‌اند تا یک رویداد مهم را برای نوجوانان رقم بزنند.

وی افزود: من به عنوان یک معلم می‌گویم این فیلم اثرگذار است و برای هرچه بهتر شدن اکران آن هر کاری که در توانم باشد انجام می‌دهم و خودم نیز پای کار خواهم ایستاد. بنابراین از همه مدیران نیز می‌خواهم تا این کار را انجام دهند و پای این کار که برای نوجوانان است محکم بایستند.

علامتی گفت: معاونان پرورشی بدانند که صحنه در اختیارشان قرار گرفته است، چرا که ۱۷ میلیون دانش‌آموز در اختیار دارند که حداقل هشت میلیون نفر آن نوجوانان هستند.

علامتی درپایان گفت: باید به نوجوان نقش داد و او را جدی گرفت. دراین صورت بی‌شک، نوجوانان از کار استقبال خواهند کرد. این تعامل یک خط راهبردی است بین دستگاه تعلیم و تربیت و همکاران راهبردی ما در عرصه فرهنگی که باید به آن توجه کرد.

در ادامه مدیران کانون، مدیران حوزه هنری و مدیران پرورشی استان‌ها هم به‌صورت حضوری و هم به شکل برخط در این جلسه حضور داشتند و به مواردی از جمله اکران عمومی در استان‌ها، چگونگی نحوه تعامل و نمایش فیلم در مدارس و اکران‌های سیار، نحوه تبلیغات و... اشاره کردند.

گفتنی است، «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز حداد و تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و سازمان سینمایی سوره قرار است از ۹ آبان و هم‌زمان با هفته نوجوان به روی پرده سینماها برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =