طرح کتاب‌خوانی فصل پاییز با معرفی  12 عنوان کتاب

کانون شماره 2 بیرجند با معرفی 12 عنوان کتاب، اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان را به شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی فصل پاییز دعوت کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در ادامه اجرای طرح مستمر طرح کتاب‌خوانی فصل، مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند 12 عنوان کتاب را ویژه اعضای گروه سنی (ب، ج، د، ه) معرفی کرد.
 بر همین اساس سه کتاب "صدای ساز سهراب نوشته مریم صباغ زاده"، "با دمی شبیه این چه کار می کنی؟ نوشته استیو جنگینز و رابین پیچ" و "هدیه فرمانروا نوشته کات لات" برای مطالعه اعضای گروه سنی (ب) انتخاب شده است.
کتاب‌های « دختری دارم شاه نداره » نوشته سوسن طاقدیس ، «ماهی‌گیر و بهار » نوشته مژگان کلهر و «آوازی برای وطن اثر محمد گودرزی دهریزی» نیز برای گروه سنی (ج) معرفی شده است.
در عین حال قرار است: اعضای گروه سنی (د) کتاب داستان «رستم و سهراب» اثر نوشته جعفر ابراهیمی شاهد، «دنیای شگفت انگیز بدن ما» نوشته هارون یحبی و «دعاهای زمینی پدربزرگ» نوشته داگلاس وود را برای شرکت در این مسابقه مطالعه کنند.
این گزارش می‌افزاید: سه کتاب «نزدیکتر بیا احمد (ص)» ، «قند آباد» و «قند و نمک» به ترتیب نوشته زهرا زواریان، سید سعید هاشمی و احمد عربلو نیز برای مطالعه اعضای گروه سنی (ه)  تعیین شده است.
 علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه کتاب‌خوانی فصل پاییز تا دهم دی ماه 93 برای شرکت در این مسابقه فرصت خواهند داشت و فرم‌های تکمیل شده می‌بایست برای مرکز فرهنگی هنری شماره 2بیرجند ارسال شود.
بر اساس اعلام مرکز فرهنگی هنری شماره 1 طبس که مسؤولیت برگزاری کتاب‌خوانی فصل تابستان 93 را بر عهده داشته است، 720 نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری استان در مسابقه کتاب‌خوانی فصل بهار شرکت کردند که از این تعداد هشتاد و یک نفر منتخب به عنوان برگزیدگان مسابقه کتابخوانی فصل تابستان معرفی شده‌اند.
مراکز فرهنگی هنری قاین با 145 شرکت کننده، مرکز فرهنگی هنری شماره 1طبس با 100 شرکت کننده و مرکز فرهنگی هنری فردوس با 77 شرکت کننده بیشترین استقبال را از مسابقه کتاب‌خوانی فصل تابستان  93 در سطح کانون خراسان جنوبی داشته اند.