مسابقه اینترنتی ارتش کلمه طیّبه

تازه‌ترین مسابقه‌ی اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان "ارتش کلمه طیّبه" حاصل همکاری مشترک کانون با ارتش جمهوری اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی کانون، این مسابقه هم‌زمان با 19 بهمن روز نیروی هوایی و دیدار تاریخی همافران نیروی هوایی با بنیانگذار جمهوری اسلامی در سایت مسابقات کانون به نشانی  www.kanoonquiz.ir  در دسترس کاربران اینترنت قرار می‌گیرد.
مخاطب مسابقه تمامی کودکان و نوجوانان فارسی زبان در سراسر جهان هستند که می‌توانند با مراجعه به این پایگاه به 14 سوال چهار گزینه‌ای این رقابت اینترنتی ظرف 20 دقیقه پاسخ دهند.
بیشتر سوال‌های مسابقه‌ی "ارتش کلمه طیّبه" موضوع‌هایی مانند وقایع انقلاب و نقش نیروهای مردمی ارتش در همراهی با ملت ایران، وقایع دفاع مقدس و نقش نیروی دریایی، زمینی، هوایی ارتش و هوانیروز و فرماندهان سلحشور و شهید آن در دفع تجاوز دشمن بعثی را مورد توجه قرار داده است.
این مسابقه با همکاری مشترک معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روابط عمومی کانون و کانون استان‌های آذربایجان شرقی و خوزستان هم زمان با 19 بهمن و جشن‌های سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می‌شود و تا روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه خواهد یافت.
برگزار کنندگان این مسابقه اینترنتی پس از پایان مهلت تعیین شده به برگزیدگان این رقابت جوایزی اهدا خواهند کرد.
گفتنی است هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه‌ی دیگری نیز با عنوان حدیث بیداری برای چهار گروه سنی "ب"، "ج"، "د" و "ه" در سایت مسابقات کانون فعال شده است.