مربیان مرکز فرهنگی هنری قاین " یکی بود " را به مدرسه بردند

مربیان مرکز فرهنگی هنری قاین در نخستین روز از هفته کتاب به میهمانی دانش آموزان دبستان دخترانه مصباح رفتند تا کتاب داستان "یکی بود" نوشته سوسن طاقدیس را به بچه های خوب معرفی کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، همزمان با گرامیداشت اولین روز از هفته کتاب، مربیان مرکز فرهنگی هنری قاین " ایستگاه کتاب های خوب برای بچه های خوب " را در دبستان دخترانه مصباح با معرفی کتاب "یکی بود"  برگزار کردند.
کتاب "یکی بود" نوشته سوسن طاقدیس با استفاده از روش قصه گویی با ابزار برای دانش آموزان توسط مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری قاین معرفی شد و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاخص ترین هدف برگزاری این ایستگاه بود.
 در این برنامه که بیش از 100 نفر از دانش آموزان دبستان مصباح حضور داشتندمربیان،  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برنامه های فرهنگی،  هنری و ادبی به ویژه فعالیت های کتاب‌خوانی را به طور کامل برای معلمان و دانش آموزان تشریح کردند.
کتاب " یکی بود" نوشته سوسن طاقدیس با تصویرگری ندا عظیمی، داستان مورچه‌های سیاه کوچکی را روایت می‌کند که صدای عبور و بازی‌ها و شیطنت‌های جانوران مختلف اطرافشان آنها را به ترس می‌اندازد. آنهاتصور می‌کنند که مورچه‌های سرخ بدجنس، دشمن اصلی آنها، به لانه حمله کرده‌اند و پیدر پی از خود سؤال می‌کنند که آیا کسی هست که صدای ما را بشنود؟