استفاده از ظرفیت‌های ویژه کانون برای معرفی تولیدات

یکی از نویسندگان رمان نوجوان امروز در حاشیه بازدید از غرفه کانون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در کانون برای معرفی تولیدات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نویسنده با بیان این مطلب گفت: در میان اعضای کانون نوجوانان بسیاری هستند که تمام کتاب‌های کانون را چندین بار مطالعه کرده‌اند و می‌توانند بهترین راهنما برای مراجعان باشند. برهمین اساس باید تدابیری اندیشیده شود تا در زمان برپایی نمایشگاه‌ها از این ظرفیت ویژه موجود در کانون برای  معرفی آثار به خانواده‌ها و نوجوانان استفاده شود.
 نویسنده رمان "حتی یک دقیقه‌کافی است" از سری رمان‌های نوجوان امروز افزود: در نشست‌های نقد ادبی که در قالب برنامه دو پنجره در مراکز کانون برگزار می‌شود با نوجوانانی روبرو می‌شویم که به صورت حرفه‌ای و عمیق کتاب‌ها را مطالعه می‌کنند و گاهی نقدهای خوب و سازنده آن‌ها به نویسندگان کمک کرده تا در انتخاب موضوع، محتوا و حتی طرح روی جلد و ظاهر کتاب‌های خود دقت و حساسیت بیشتری داشته باشند.
وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر مشغول نوشتن یک رمان دیگر برای انتشارات کانون هستم که  هنوز اسمی برای آن انتخاب نکرده‌ام.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۱ اردیبهشت به کار خود پایان می‌دهد.