برگزیدگان جشنواره "یک تصویر ازیک حدیث رضوی" معرفی شدند

هیات داوران سومین جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی اسامی برگزیدگان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اعضای گروه داوری متشکل از فردین صادق ایوبی، مارال صیادچی و فیروزه ولدآبادی از میان 4هزار و 868 اثر رسیده به دبیرخانه، آثار برتر را در سه گروه سنی معرفی کردند.
بر اساس این گزارش در رده سنی 7 تا 9 سال فاطمه‌زهرا ضیایی از اصفهان، رقیه پرستار از اردبیل و اسراء عقیقی از تهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم این گروه را کسب کردند.
 هم چنین در گروه سنی10 تا 12 سال کوثر کیایی از گلستان، کازیوه مزینی از کردستان و جواد طالبی از کرمان به عنوان سه برگزیده این بخش از جشنواره انتخاب شدند.
هیات داوران در همین حال حمیده شمشاد از خراسان رضوی، محدثه جان‌محمدی از البرز و ملیکا نوش بلاباد از استان تهران را در گروه سنی 13 تا 17 سال حایز رتبه اول تا سوم معرفی کرد.
داوران جشنواره هم‌چنین آرشیدا غله‌کار از بوشهر، بهرداد کبائیان از خراسان رضوی، فاطمه دهقان‌موسایی از خوزستان، کوثر حاجیان از کردستان و محمد‌امین امیری از استان گلستان را در گروه سنی 7 الی 9 سال شایسته تقدیر دانستند.
در عین حال در گروه سنی 10 تا 12 سال نیز اغوان نامداری و محمدحسن لارنگی هر دو از اصفهان، پارسا عزت‌خواه از آذربایجان غربی، مهرانه خالقی و نساء علی‌خواه از خراسان رضوی نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.
همچنین از سوسن طاهری و میترا رفیع‌زاده از استان اصفهان، معین حسینی از کردستان، منیره صفری از خراسان جنوبی و نسرین کرمی از اردبیل در گروه سنی 13 تا 17 سال تقدیر به‌عمل آمد.
گفتنی است: مراسم پایانی جشنواره و تجلیل از برگزیدگان روز 16 شهریور با حضور مسوولان ستادی و استانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در شهر سنندج برگزار خواهد شد.