واحدی؛ جایگزین ناظمی

فریدون واحدی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع معرفی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این حکم را علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون صبح روز 10 آذر امضا کرد تا بر اساس آن واحدی جایگزین مسعود ناظمی‌ابیانه ‌شود.
در این حکم اهتمام به تحقق اهدافی مانند نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و ارتباط مستمر با دستگاه‌های نظارتی، پیگیری موافقت‌نامه‌ها و مجوزهای قانونی و مشارکت دستگاه‌های مربوط جهت تأمین اعتبارات و نیروی انسانی مورد نیاز کانون، رسیدگی به امور رفاهی و اشتغال کارکنان و ایجاد رضایت‌مندی همکاران در چهارچوب مقررات اداری و امکانات کانون، مشارکت در سامان‌دهی امور اقتصادی و درآمدهای اختصاصی کانون، تنظیم برنامه و بودجه سالانه بر اساس اهداف و سیاست‌های ابلاغی و نظارت بر عملکرد بودجه مصوب، تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری و مالی متناسب با قوانین و مقررات و تنظیم ضوابط روان به منظور تسهیل در امور اجرایی، مورد تاکید قرار گرفته است.
هم‌چنین مدیریت هزینه و کاهش هزینه‌های غیر‌ضروری، تلاش برای افزایش اعتبارات عمومی و تخصیص حداکثری، رعایت عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات و دقت، سرعت و سلامت در همه امور، از دیگر مواردی است که در این حکم بر آن تاکید شده است.
فریدون واحدی معاون جدید توسعه و مدیریت منابع، پیشتر به عنوان مشاور اجرایی مدیرعامل کانون فعالیت می‌کرد.
در سابقه‌ی کاری او نیز عناوینی مانند معاونت برنامه‌ریزی و انتشار نشریات رشد، دبیری 4 دوره جشنواره عکس رشد، عضویت در هیات مدیره تعاونی اعتباری کارکنان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، عضویت در کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی همایش ملی نوآوری‌های آموزشی و کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی اولین همایش مولفان کتاب‌های درسی ثبت شده است.
مسعود ناظمی‌ابیانه پیش از انتصاب به عنوان معاون کانون، مدیریت مالی و ذیحسابی کانون، را عهده‌دار بود و قبل از آن نیز از سال 1381 تا 1388 به عنوان معاون مدیر امور مالی کانون فعالیت می‌کرد.