معرفی عیسی گرجی‌زاده به عنوان مدیرکل جدید کانون کهگیلویه و بویر احمد

عیسی گرجی‌زاده از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کارشناس ارشد تاریخ قرار است از صبح روز 19 آذر 1393 مسوولیت کانون آن استان را از سید هانی حسینی مطلق تحویل بگیرد.
گرجی‌زاده متولد 1347 است و در سوابق کاری و علمی خود ریاست جهاد دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان  و مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد و تدریس در دانشگاه و آموزش و پرورش را ثبت کرده است.
در همین حال از تلاش‌های سیدهانی حسینی مطلق مدیرکل سابق کانون نیز که از سال 1385 این مسوولیت را به مدت 8 سال بر عهده داشت، قدردانی خواهد شد.
حسینی متولد 1340 و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مدیریت آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد است و سوابقی مانند  معاون ومدرس تربیت معلم، کارشناس اداره کل آموزش و پرورش استان و مدرس ضمن خدمت فرهنگیان استان نیز در کارنامه‌ی کاری وی به چشم می‌خورد.                            
بر این اساس علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون روز 18 آذر حکم انتصاب گرجی‌زاده را به عنوان مدیرکل جدید کانون استان کهگیلویه و بویر احمد امضا کرده و در آن از او خواسته است که به کیفیت بخشی فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون استان و ایجاد ارتباط با مدارس به منظور فراهم کردن امکان بهره‌مندی عموم دانش‌آموزان استان از محصولات کانون و شناسایی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد برای عضویت در مراکز اهتمام داشته باشد.
بر همین اساس قرار است مراسم معارفه و تکریم مدیران کل جدید و سابق کانون استان صبح روز 19 آذر با حضور مدیرعامل کانون و مسوولان استانی در شهر یاسوج برگزار شود.