کد خبر: 231888
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
انتصاب لیلا بابایی به عنوان مشاور امور بانوان کانون

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی لیلا بابایی را به عنوان مشاور امور بانوان کانون منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، لیلا بابایی از بهمن 1390 به عنوان مدیر برنامه و بودجه کانون و پس از آن به عنوان مدیرکل همین اداره فعالیت می‌کرد و خرداد 1393 این مسوولیت را به علیرضا لطیف تحویل داد. 
بر همین اساس علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون حکم انتصاب بابایی را به عنوان مشاورمدیرعامل در امور بانوان کانون امضا و در آن با اشاره به سوابق و شایستگی‌های وی اظهار امیدواری کرده است که او به امور مرتبط به این حوزه از جمله مطالعه و بررسی اقتضاءها و شرایط مناسب برای بانوان شاغل، بررسی فعالیت‌های مراکز کانون با نگاه به برنامه‌های ویژه دختران عضو و چگونگی آموزش مهارت‌های زندگی ویژه این اعضا و بانوان همکار هم‌چنین ترویج نقش مادری، فرهنگ حجاب و عفاف و سایر امور مرتبط اهتمام ورزد.
مدیرعامل در عین حال بر مشورت با صاحب‌نظران، تشکیل اتاق فکر و جلب مشارکت و پیشنهادهای همکاران علاقه مند و توانمند در این حوزه نیز تاکید کرده است.
این مسوولیت پیش از این برعهده‌ی مریم صباغ‌زاده ایرانی مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی کانون بود که از هفته‌ی آینده طی آیینی به جمع پیشکسوتان کانون می‌پیوندد و این دو مسوولیت را به لیلا بابایی و حسین موذن می‌سپرد.
موذن روز گذشته طی حکمی از سوی مدیرعامل کانون به عنوان مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون منصوب شد. اداره‌ای که با تغییر سازمان‌نمای کانون، از ادغام مرکز آفرینش‌های ادبی و بخش هنری مدیریت تئاتر و آفرینش‌های هنری تشکیل شده است.
مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون نیز بار دیگر به معاونت تولید کانون انتقال داده شده است.