معرفی رضا قمرزاده به عنوان مدیر جدید حراست کانون

«رضا قمرزاده» نام تازه‌ترین مدیری است که برای او حکم مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صادر شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون در نوزدهمین روز اسفند 1392 در دفتر خود این مدیر جدید را جایگزین محمد مهدی محمودی ادیب کرد که این مسوولیت را از شهریور 1389 برعهده گرفته بود.
 رعایت اصل کرامت انسانی در مواجهه با همکاران و ارباب رجوع،  ایجاد شرایط امن و آرامش خاطر برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها و انجام ماموریت‌های محوله از سوی مدیرعامل برای بررسی فعالیت استان‌ها و واحدهای ستادی از مهم‌ترین انتظارات مدیرعامل از مدیر جدید حراست در حکم انتصاب وی برشمرده شده است.
 در این حکم تلاش در جهت تحقق اهدافی مانند دقت نظر در اجرای شرح وظایف مدیریت حراست و ارتباط منسجم با مدیرعامل و دستگاه‌های ذیربط، نگاهی دقیق، عمیق و همه جانبه به فعالیت های کانون، تحلیل اوضاع و ارایه مشاوره،  رصد فرهنگی، امنیتی و حفاظتی و ارایه مشاوره، تحلیل محتوا و نقد و بررسی تولیدات کانون، جمع‌آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل اخبار کانون، بررسی تهدیدها، آسیب‌ها و فرصت‌های کانون و توانمند‌سازی و ارتقاء سطح نیروی انسانی تحت پوشش نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
مشاور مدیرعامل و مدیر جدید دفتر مرکزی حراست کانون متولد 1346 در دزفول و دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه‌ی تعلیم و تربیت اسلامی ( فلسفه آموزش و پرورش) است.
قمرزاده در آخرین مسوولیت خود از سه سال پیش به عنوان قائم‌مقام دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و مدیرعامل موسسه علمی آینده‌سازان فعالیت‌ می‌کرد.
او پیشتر، از سال 1379 تا رسیدن به قائم‌مقامی دبیرکل، مسوولیت‌هایی را در همین اتحادیه با عنوان‌های «مدیر آموزش»، «مشاور امور مجلس» و «معاون فرهنگی و سازمان‌دهی» بر عهده داشته است.
قمرزاده پیش از آمدن به تهران در شهر دزفول نیز به عنوان معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول فعالیت می‌کرده است.
گفتنی است صبح روز 19 اسفند 1392 در آیینی با حضور مدیرعامل و اعضای شورای معاونان کانون همچنین برخی مسوولان اداره‌های فرهنگی وزارت اطلاعات و حراست کل کشور وی به صورت رسمی کار خود را در کانون آغاز و مدیرعامل نیز با اهدای لوح تقدیراز تلاش‌های محمد مهدی محمودی ادیب مدیر سابق حراست قدردانی کرد.