کد خبر: 233059
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
انتصاب شعبان قاسملو به عنوان مشاور مالی مدیرعامل کانون

مدیر امورمالی و ذیحساب باسابقه‌ی کانون در سال‌های گذشته، به عنوان مشاور مالی مدیرعامل منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شعبان قاسملو همکار پیشکسوت کانون، در سه دهه‌ی گذشته مسوولیت‌های مختلفی در معاونت اداری مالی مانند مدیر مالی، ذیحساب و مدیر بازرگانی بر عهده داشت و اکنون علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون با صدور حکمی وی را به عنوان مشاور مالی خود برگزیده است.
  مدیرعامل در این حکم به سوابق ارزشمند قاسملو اشاره و اظهار امیدواری کرده است که با مشارکت و حضور فعال وی در شورای سیاست‌گذاری اقتصادی و هم‌فکری با حوزه‌های مرتبط، در جهت بهبود امور اقتصادی، مالی و حل مشکلات نیروی انسانی کانون در چارچوب قوانین و مقررات گام‌های مؤثرتری برداشته شود.
در همین حال مدیرعامل کانون در جلسه‌ی اخیر شورای معاونان این حکم را به وی اعطا و از وی به عنوان یکی از پیشکسوتان کانون که بر گردش مالی سازمان تسلط دارد، یاد کرد.
حاجیان‌زاده گفت حوزه‌ی مشاوران به عنوان بخش فکری، کاملا در حوزه‌ی مدیرعامل قرار دارد و سعی کردیم به دلیل گستردگی و تنوع فعالیت‌های کانون در زمینه‌های مختلف از حضور مشاوران استفاده کنیم چرا که مدیرعامل به فعالیت فکری ویژه‌تری نیاز دارد.
مدیرعامل کانون در پایان خاطرنشان کرد که حوزه‌ی مشاوران به فعالیت‌های اجرایی نمی‌پردازند و تمامی معاونان و مدیران اجرایی هم در واقع مشاور محسوب می‌شوند.