کد خبر: 230592
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
معرفی مدیرکل جدید کانون استان هرمزگان با حضور مدیرعامل

مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان روز سه شنبه 17 تیر 1393 به صورت رسمی معرفی می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسوولیت بر اساس حکمی که مدیرعامل کانون صادر کرده است به ناهید سلیمانی احمدی سپرده می‌شود.
در مراسم رسمی معرفی مدیرکل جدید علاوه بر مدیرعامل کانون، معاون فرهنگی و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نیز حضور خواهند داشت.
ناهید سلیمانی متولد  1346 در بندرعباس و دارای مدرک تحصیلی الهیات و معارف اسلامی در مقطع کارشناسی و  مدیریت آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد است.
آخرین مسوولیت اداری وی تا پیش از انتصاب به عنوان مدیر کل کانون، معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان بوده است و او پیشتر نیز مسوولیت‌هایی مانند مشاور رییس سازمان، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش و مدیریت چند مرکز آموزشی همچنین تدریس در مراکز تربیت معلم و دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده داشته است.
بر همین اساس علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی ناهید سلیمانی احمدی را به سمت مدیرکل کانون استان هرمزگان منصوب کرده است.
در این حکم کیفیت بخشی به فعالیت‌های مراکز فرهنگی، هنری کانون استان، ایجاد ارتباط با مدارس به منظور فراهم کردن امکان بهره‌مندی عموم دانش‌آموزان استان از محصولات کانون و شناسایی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد برای عضویت در مراکز همچنین ارتباط متقابل میان بخش‌هاس ستادی و مراکز کانون با هماهنگی استانداری و تعامل و همکاری با مسوولان سایر دستگاه‌های مرتبط در استان هرکزگان مورد تاکید قرار گرفته است.
این مدیر جدید جایگزین سید داود حسینی می‌شود که از اردیبهشت 1389 به عنوان سرپرست و پس از آن به عنوان مدیر و مدیرکل کانون استان فعالیت می‌کرد.