حسین موذن مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون شد

با ادغام مرکز آفرینش‌های ادبی و بخش آفرینش‌های هنری، حسین موذن مسوولیت این اداره کل تازه تاسیس شده را بر عهده می‌گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون با صدور حکمی حسین موذن مدیر باسابقه‌ی کانون را با پیشنهاد معاون فرهنگی کانون به عنوان مدیر کل آفرینش‌های ادبی و هنری منصوب کرده است.
وی در این حکم اظهار امیدواری کرده است که مدیرکل جدید با بهره‌مندی از مشارکت و هم‌فکری تمامی صاحب‌نظران و کارشناسان نسبت به ایجاد تحول و کیفیت بخشی در برنامه‌های ادبی و هنری و فراهم‌کردن زمینه رشد، خلاقیت و پویایی در فضایی با نشاط و امیدبخش برای کارشناسان، مربیان و کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون اهتمام ورزد.
حسین موذن در 10 سال گذشته مسوولیت‌هایی مانند مدیر کانون استان سیستان و بلوچستان و پس از آن مدیریت  آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون را بر عهده داشته است.
اداره کل جدید در سازمان‌نمای تغییریافته‌ی کانون، از ادغام بخش آفرینش‌های هنری این مدیریت با مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون تشکیل و بخش تولید تئاتر نیز بار دیگر به زیر مجموعه‌ی معاونت تولید کانون منتقل شده است.
در همین حال مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون نیز طی چهار سال گذشته بر عهده‌ی مریم صباغ‌زاده ایرانی بود که وی این مسوولیت را به موذن تحویل می‌دهد.
صباغ‌زاده از کارشناسان و مدیران باسابقه‌ی کانون است که در سوابق ادبی خود تالیف چندین عنوان کتاب را ثبت کرده است.
او از هفته‌ی آینده به جمع همکاران پیش‌کسوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد پیوست.