انتصاب قمرزاده، تکریم گنج کریمی

رضا قمرزاده به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران معرفی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرعامل کانون درپی انتصاب علی گنج‌کریمی مدیرکل سابق کانون استان تهران به عنوان سرپرست هلال‌احمر استان کرمان، رضا قمر‌زاده را به عنوان مدیرکل جدید کانون منصوب کرد.
علیرضا حاجیان‌زاده در این حکم با اشاره به سالیان متمادی تلاش وی در عرصه‌های فرهنگی، ‌هنری‌، ادبی‌، علمی و دینی در حوزه‌ی کودک و نوجوان از او به عنوان مدیری موفق و توانمند یاد کرده است.
کیفیت بخشی فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون استان تهران و ایجاد ارتباط با مدارس به منظور فراهم کردن امکان بهره‌مندی عموم دانش‌آموزان استان از محصولات کانون و شناسایی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد برای عضویت در مراکز از جمله انتظارهای مدیرعامل از مدیرکل جدید کانون استان تهران است که در این حکم بر آن تاکید شده است.
آخرین مسوولیت رضا قمرزاده مدیریت دفتر مرکزی حراست کانون بود اما او پیش‌تر مسوولیت‌هایی مانند قائم‌مقامی دبیر‌کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و مدیرعاملی موسسه علمی آینده‌سازان ‌و عنوان‌های دیگری را در همین اتحادیه مانند «مدیر آموزش»، «مشاور امور مجلس» و «معاون فرهنگی و سازمان‌دهی» بر عهده داشته است.
وی متولد 1346 در دزفول و دارای مدرک کارشناسی‌ارشد فلسفه‌ی تعلیم و تربیت اسلامی ( فلسفه آموزش و پرورش) است.
در همین حال علی گنج کریمی مشاور سابق مدیرعامل و مدیر کل کانون استان تهران متولد 1352 دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانشجوی رشته‌ی فلسفه در مقطع کارشناسی ارشد است و از سال 1387 با انتصاب به سمت مدیریت کانون استان کرمان، وارد کانون شد.
وی از ابتدای سال 1390 به مدت 10 ماه مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون را بر عهده گرفت و از آن پس تا بهمن سال 1392 به عنوان معاون تولید کانون فعالیت می‌کرد.
گنج کریمی از همان زمان تا روز 15 آذر - که با حکم مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایران به عنوان سرپرست هلال احمر استان کرمان منصوب شد - سمت مشاور مدیرعامل و مدیر‌کل کانون استان تهران را بر عهده داشت.