کد خبر: 229678
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
انتصاب مشاور جدید مدیرعامل در امور مجلس

محمد رستمی مشاور جدیدی است که مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان او را به عنوان مشاور امور مجلس برگزیده است تا کانون از تجربیات وی در تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در حکم انتصاب وی اظهار امیدواری کرده است تا وی با ایجاد تعامل با نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های مربوط‌، به منظور جلب همکاری و حمایت‌های حداکثری نمایندگان، فعالیت‌ها و توانمندی‌های کانون را به نحوی شایسته به آنان معرفی کند.
رستمی متولد سال 1340 و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی علوم تربیتی است.
در کارنامه‌ی کاری وی طی 20 سال گذشته مسوولیت‌هایی مانند  مسوولیت دفتر نماینده مجلس، معاونت دبیرخانه مجلس و ریاست اداره دریافت و توزیع مجلس ثبت شده است.
بر همین اساس وی در نخستین گفت‌وگوی خود پس از انتصاب به عنوان مشاور مدیرعامل توضیح داد که پیش از این به دلیل فعالیت در آموزش و پرورش با فعالیت‌های کانون آشنا بودم و اکنون تلاش می‌کنم با کمک همکارانم نمایندگان مجلس را بیش از گذشته با فعالیت‌های کانون آشنا کنم.
وی تاکید کرد که در این راه از 20 سال تجربه‌ام در ارتباط با نمایندگان مجلس و ساختارهای اداری مجلس استفاده خواهم کرد تا بتوانم به کمک همکارانم در کانون، نمایندگان مجلس شورای اسلامی را بیشتر به کانون نزدیک و از همکاری های آنان در جذب بودجه استفاده بیشتری کنیم. 
گفتنی است این مسوولیت پیش از این بر عهده‌ی صفی‌الله رمضانخانی بود.