آغاز فعالیت 3 مدیرکل جدید در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه حکم جداگانه مدیران کل جدید «منابع انسانی و پشتیبانی»، «امور مالی» و «برنامه و بودجه» کانون را منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این سه مدیرکل در حالی منصوب شده‌اند که چند روز پیش نیز حکم سرپرستی مسعود ناظمی‌ابیانه به معاونت  توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون ارتقا پیدا کرد.
بر این اساس موسی رضا نظری، لیلا کمالی صالح‌آباد و علیرضا لطیف به تربیت از سوی علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون به عنوان مدیرکل «منابع انسانی و پشتیبانی»، «امور مالی» و «برنامه و بودجه» منصوب شده‌اند.
«موسی رضا نظری» که جایگزین «سید حمیدرضا ابراهیم‌نژاد» شده، متولد سال 1348 و دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی است و از سال 1380 به عنوان رییس کارگزینی مدیریت آموزش و پرورش شهر قدس و پس از آن به عنوان کارشناس مسوول حقوق و مزایا و ارزش‌یابی و تالیفات در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز فعالیت می‌کرده است.
«لیلا کمالی‌صالح‌آباد» متولد سال 1348 و دارای مدرک کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی) است.
او از 21 سال پیش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های مالی اشتغال داشته است که کارشناس مالی کانون و مدیر مالی کانون زبان ایران از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.
در عین حال تدریس در دانشگاه‌های پیام نور و علمی و کاربردی و مدیریت پروژه‌های تحقیقاتی در زمینه بازارشناسی و بازاریابی از دیگر سوابق آموزشی وی است.
مدیرکل جدید مالی کانون که این مسوولیت را از «مسعود ناظمی» معاون فعلی توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون تحویل گرفته، علاوه بر نگارش مقاله‌های متعدد علمی دارای سه عنوان کتاب تالیفی با عناوین حسابداری صنعتی (بهای تمام شده)، بازاریابی واصول موفقیت در بازار و اصول وفنون بازارشناسی است.
بر همین اساس علیرضا لطیف مدیرکل جدید «برنامه و بودجه» کانون نیز در سال 1361 متولد شده است و دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است و از 11سال پیش در کانون مسوولیت‌هایی مانند رییس اداره حسابداری صنعتی و معاونت مدیریت امور مالی را بر عهده داشته است.
او جایگزین لیلا بابایی شده است.
بر اساس این گزارش در آیینی که روز 17 خرداد 1393 به منظور معرفی دو مدیر کل جدید «امور مالی» و «برنامه و بودجه» در کانون برگزار شد، مسعود ناظمی ابیانه معاون «توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون» این معاونت را مجموعه‌ای پشتیبانی‌کننده از فعالیت‌ها و تولیدات کانون خواند و گفت اگر فعالیت‌های این بخش به خوبی انجام شود مشکلات مجموعه کمتر خواهد شد.
وی با اشاره به موفقیت بخش مالی کانون و قرار گرفتن آن در فهرست 10 شرکت اول دولتی کشور به لحاظ دقت و شفافیت ارایه‌ی صورت‌های مالی، این امر را نتیجه‌ی تلاش همکاران ستادی و استانی در حوزه‌ی مالی کانون برشمرد.
ناظمی در پایان گفت که ارتباط و تعامل مناسب بین امور مالی و برنامه و بودجه باعث می‌شود تا بودجه‌بندی کانون به صورت علمی و بر مبنای عملکرد تدوین شود و این مساله، کانون را در رسیدن به اهداف فرهنگی خود کمک خواهد کرد.