ترسیم نقاشی‌های رنگین کمانی کودکان روی زمین نمایشگاه قرآن

پارچه‌های نقاشی بر زمین محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پهن می‌شود تا کودکان و نوجوانان بازدیدکننده ذوق و خلاقیت‌های هنری خود را از راه نقاشی به نمایش بگذارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این بخش از نمایشگاه با استقبال مخاطبان روبرو شده و کودکان شرکت‌کننده در کارگاه با به دست گرفتن قلم مو و لیوان‌های رنگی رنگین‌کمانی از تخیلات ذهنی خود را بر روی پارچه برزنتی نقاشی می‌کنند.
این کارگاه در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران در محوطه روبروی کارگاه‌های هنری بخش کودک ونوجوان برپا می‌شود و کودکان می‌توانند در کنار دیگر کارگاه‌های فرهنگی‌هنری و ادبی کانون در این بخش نیز دست به قلم شوند و به ترسیم نقاشی‌ بپردازند.
مسوولیت بخش کودک ونوجوان این نمایشگاه را کانون بر عهده دارد و برای کودکان برنامه‌هایی مانند قصه‌گویی، نمایش خلاق، شعر و شعرخوانی، پویانمایی، خوشنویسی، کاردستی و ... برپا کرده است.
مربیان کانون تلاش می‌کنند در این کارگاه‌ها با مخاطبان درباره‌ی مسایل مذهبی و قرآنی متناسب با سن آنان گفت‌و‌گو و آن‌ها را به انجام فعالیت‌های ادبی و هنری قرآنی تشویق کنند.
یست و سومین نمایشگاه قرآن کریم هر شب ازساعت 19 تا 24 در محل باغ موزه دفاع مقدس تهران واقع در بزرگراه حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه‌روی پارک طالقانی برقرار بوده و کودکان و نوجوانان می‌توانند به همراه خانواده‌های خود از برنامه‌ها و فعالیت‌های تدارک دیده شده تا پایان نمایشگاه استفاده کنند.