اگر شما شهردار بودید برای کودکان چه کاری انجام می‌دادید؟

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی با شهردار بیرجند، عباسعلی مدیح با طرح سوالی از اعضای کانون خواست به این سوال پاسخ دهند: اگر شما شهردار بودید برای کودکان خود چه کاری انجام می‌دادید؟

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، همزمان با روز جهانی کودک مدیرکل کانون خراسان جنوبی با شهردار بیرجند دیدار و گفت‌وگو کرد.
طاهره حمیدی در این دیدارضمن ارایه گزارشی از فعالیت های کانون در شهرستان بیرجند گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش می کند تا دنیای اعضای کانون که شهروندان امروز هستند، باید دنیای  کتاب گره بخورد.
وی اضافه کرد: دوستی کودکان و نوجوانان با کتاب، بینشی را به آنان عطا می‌کند تا  شهروندانی باشند که  در حفظ محیط شهری خود  می‌کوشند .
حمیدی تصریح کرد: کودکان و نوجوانان امروز آینده‌سازان این مرز و بوم خواهند بود، بنابراین سرمایه گذاری برای کودک امروز هزینه نیست.
شهردار بیرجند نیز در این دیدار به مناسبت هفته ملی کودک، در رابطه با استفاده اعضای کانون از پارک و شهربازی بیرجند به صورت رایگان قول مساعد داد.
عباسعلی مدیح همچنین با طرح سوالی از اعضای کانون خواست به این سوال پاسخ دهند: اگر شما شهردار بودید برای  کودکان چه کاری انجام می‌دادید؟
برهمین اساس مقرر شد، اعضای کانون این سوال شهردار را پاسخ دهند.