قصه‌گویان در جریان نقاط ضعف و قوت کار خود قرار گرفتند/ ارتقای سطح جشنواره‌های بین‌المللی با برپایی جلسه‌های نقد و بررسی آثار

با مشارکت علاقه‌مندان به هنر نقالی و قصه‌گویی جلسه‌های نقد و بررسی ۵۷ قصه‌گوی حاضر در مرحله پایانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در راستای کیفیت‌بخشی به اجرای قصه‌گویان و نقالان و شاهنامه‌خوانان، که در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ایران شرکت کردند جلسه‌های نقد و بررسی به صورت ویژه برای تمام قصه‌گویان حاضر در این جشنواره برگزار شد.

این جلسه‌ها به صورت زنده نیز از شبکه شاد پخش می‌شدند که سبب شد همه علاقه‌مندان و قصه‌گویان مشارکت کننده در مراحل قبلی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با دنبال کردن این نشست‌ها در جریان نکته‌های علمی، تئوری و عملی قصه‌ها قرار بگیرند.

در مجموع در چهار نشست نقد و بررسی برگزار شده در بخش‌های آیینی‌سنتی، مدرن و کلاسیک، ملی و بین‌الملل و... ۱۸۹۵ بازدیدکننده بیش از ۴۲۴هزار و ۷۰۰ بار این نشست‌ها را بازدید و تماشا کردند.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یزد پایتخت قصه ایران با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

قصه‌گویان در جریان نقاط ضعف و قوت کار خود قرار گرفتند/ ارتقای سطح جشنواره‌های بین‌المللی با برپایی جلسه‌های نقد و بررسی آثار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =