نمایشگاه دست‌آورد‌های کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی

نمایشگاهی از دست‌آورد‌های سه سال فعالیت‌های جشنواره‌های کودک و نوجوان جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) در تهران برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ورود کانون به جشنواره‌های رضوی از سه سال پیش با برگزاری دو جشنواره‌ی قصه‌گویی در مازندران و نشریه‌نگاری در فارس در چهارچوب هشتمین دوره‌ی این رویداد فرهنگی آغاز شد و در دوره‌های نهم و دهم نیز 6 جشنواره دیگر علاوه بر این دو رویداد به آن اضافه شد.
از سال گذشته نیز این فعالیت‌ها به صورت رسمی در قالب کارگروه کودک و نوجوان جشنواره ابعاد گسترده‌تری به خود گرفت.
قرار است در نمایشگاهی که هم‌زمان با فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون تهران برگزار می‌شود مجموعه‌ای از برترین آثار و فعالیت‌های این 8 جشنواره در معرض دید بازدیدکنندگان قرار بگیرد.
بر این اساس کانون استان فارس  در این نمایشگاه، با300 اثر برگزیده جشنواره نشریه‌نگاری رضوی، استان تهران و قم هرکدام با دویست اثر از میان برترین‌های جشنواره پژوهش‌های رضوی نوجوانان و یک تصویر از یک حدیث رضوی حضور خواهند داشت.
 هم‌چنین500 اثر از آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره کتاب‌سازی رضوی کانون سیستان و بلوچستان و 100 اثر از جشنواره نام‌ها و نشانه‌‌های رضوی استان آذربایجان‌غربی در این نمایشگاه برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.
 گفتنی است دست‌آورد‌های جشنواره‌های قصه‌گویی مازندران، کتاب‌خوانی الکترونیکی خوزستان و نمایش‌نامه‌خوانی رضوی خراسان رضوی نیز به صورت الکترونیکی برخط(آن‌لاین) و لوح فشرده در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
این نمایشگاه با حضور نمایند‌گانی از استان‌های برگزار کننده جشنواره‌های رضوی از 14 تا 19 بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار شود.
گفتنی است در یازدهمین دوره‌ی این جشنواره کانون در سال آینده برگزاری 16 جشنواره را بر عهده خواهد داشت.