باورهای دینی کودکان در جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی تصویری شد

کودکان و نوجوانان در جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی از زمان شروع با یک کار پژوهشی در گیر شدند تا باورهای خود را به تصویر بکشند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمونه آثار برگزیده‌ینام‌ها و نشانه‌های رضوی در ایران و جهان که طی دو سال گذشته به میزبانی کانون استان آذربایجان غربی در چارچوب برنامه‌های دهمین جشنواره‌‌‌‌‌ی بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) برگزار شد در غرفه‌ای در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
این ‌‌جشنواره در دو رشته عکاسی و نقاشی با این هدف برگزار شد تا هر نام و نشانی از امام رضا علیه‌السلام در هر گوشه از ایران پهناور و جهان، ثبت و به یادگار مانده و از طریق مخاطبان در قالب آثار عکاسی و نقاشی جمع‌آوری شود.
دو دوره‌ی این جشنواره در چهارچوب جشنواره‌های 8 گانه‌ی کارگروه کودک ونوجوان جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) برگزار شد.
گفتنی است نمایشگاه دست‌آوردهای کارگروه کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) که هم‌زمان با دهه مبارک فجر از روز 14 بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون آغاز شده است روز 18 بهمن به کار خود داد.