جشنواره پژوهش‌های رضوی باعث تقویت حس پرسش‌گری در نوجوانان شد

در جشنواره پژوهش‌های رضوی نوجوانان با روش‌های پژوهش به زبان ساده آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمونه آثار برگزیده‌ پژوهش‌های رضوی که طی دو سال گذشته توسط کانون استان تهران در چارچوب برنامه‌های جشنواره‌‌‌‌‌ی بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) جمع‌آوری شد در غرفه‌ای در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
افزایش سطح دانش، آگاهی و تقویت حس پرسش‌گری نوجوانان درباره سیره‌ ائمه معصومین به ویژه امام رضا (علیه السلام) و ایجاد بسترهای مناسب جهت شناخت و آگاهی نوجوانان با شخصیت و زندگی امام رضا (علیه السلام)، بخشی از این اهداف این جشنواره بود.
این جشنواره باعث شد تا نوجوانان با اصول ساده یک پژوهش خوب، از ابتدا تا انتها، طرح سوال، چکیده، مقدمه، منابع، ماخذ، تحقیق و پرسش‌نامه و... آشنا شوند.
دو دوره‌ی این جشنواره در چهارچوب جشنواره‌های 8 گانه‌ی کارگروه کودک ونوجوان جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) برگزار شد.
گفتنی است نمایشگاه دست‌آوردهای کارگروه کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) که هم‌زمان با دهه مبارک فجر از روز 14 بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون آغاز شده است روز 18 بهمن به کار خود پایان داد.