ترویج سیره‌ی امام رضا، دست‌آورد جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی

یکی از مهم‌ترین دست‌آوردهای جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی، آشنایی بیش‌تر کودکان و نوجوانان سراسر کشور با سیره علمی و عملی امام رضا(علیه‌السلام) است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی که در سال گذشته به میزبانی کانون استان خوزستان در چارچوب برنامه‌های دهمین جشنواره‌‌‌‌‌ی بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) برگزار شد به صورت الکترونیکی در غرفه‌ای در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
در غرفه جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی در این نمایشگاه بستری برای بروز خلاقیت و نوآوری در کودکان‌ و نوجوانان فراهم شد تا مربیان کانون سراسر کشور به شیوه‌های مختلف مانند اجرای مسابقه پازل با توجه به متون مهم کتاب، روخوانی کتاب با پخش آن از طریق ویدئو پروجکشن بر روی پرده‌های نمایش در قطع بسیار بزرگ و...، کتاب این مسابقه را به کودکان و نوجوانان معرفی کنند و با اجرای فعالیت روخوانی کتاب، شرکت کودکان‌ و نوجوانان را در این مسابقه آسان‌تر شود.
دو دوره‌ی این جشنواره در چهارچوب جشنواره‌های 8 گانه‌ی کارگروه کودک ونوجوان جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) برگزار شد.
میزبانی دوره‌ی اول این جشنواره برعهده‌ی روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون و دوره‌ی دوم آن بر عهده‌ی کانون استان خوزستان بود.
گفتنی است نمایشگاه دست‌آوردهای کارگروه کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) که هم‌زمان با دهه مبارک فجر از روز 14 بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون آغاز شد روز 18 بهمن به کار خود پایان داد.