خاطرات به یادماندنی اعضای مرکز فرهنگی کاشمر از اردوی تابستانی

همزمان با فرار سیدن ایام هفته دفاع مقدس و در واپسین روزهای شهریورماه 1394 مرکز فرهنگی هنری،‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کاشمر اردویی را ویژه اعضا فعال مرکز که در ایام تابستان در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون خوش درخشیده اند، با حضور 50 عضو فعال دختر و 30 عضو فعال پسر به همراهی مربیان مرکز طی دو روز جداگانه برگزار کرد.

منیرریحانی مسئول مرکزخاطرنشان کرد: این اردو با همکاری مربی سیار روستایی و حضور اعضا فعال دختر و پسر بخش سیارروستایی به صورت مشترک برگزار گردید.
ریحانی افزود: این اردو با هماهنگی قبلی  با سپاه ناحیه کاشمر در منطقه ییلاقی پادگان قدس (اردوگاه صالحین) شهرستان کاشمر برگزار شد.
از اهم فعالیت های اجرایی این دو روز اردو می توان به برگزاری نماز جماعت ،برگزاری کارگاه نقاشی و کار با برگ ها و همچنین مسابقه شاد و مفرح برای دختران ، روایت و بیان خاطرات جنگ تحمیلی و بحث اسلحه شناسی توسط جانباز جبهه و جنگ برای پسران مرکز، اجرای بازی های بومی و محلی وکوهنوردی و... اشاره نمود.
درپایان اردو به اعضایی که درکارگاه نقاشی و کار با برگ ها بهترین کارها را ارائه نمودند و همچنین به اعضایی که در مسابقات برنده شدند جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.