ایجاد جاذبه در برنامه‌های ویژه کودکان ضروری است

تدابیر لازم را برای اجرای برنامه های متنوع و جذاب ویژه اوقات فراغت کودکان بیاندیشید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین در دیدار با مدیر کل کانون استان، ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی سبب تشکیل حاکمیت اسلام بر جامعه شد و این آرزویی است که مردمان بسیاری در دوران‌های مختلف داشتند و امروز محقق شده است.
امام جمعه بشرویه اضافه کرد: یکی از اهداف دشمن فروپاشی بنیان خانواده‌ها است و در این راستا اعتقادات مسلمانان را از کودکی و نوجوانی هدف قرار داده‌اند.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش و فضای کانون پرورش فکری، محیط مناسبی است تا کودکان در قالب شعر و داستان با مفاهیم دینی و اسلامی آشنا شوند.
حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الدین با اشاره به چهار وظیفه حاکمیت در اسلام، گفت: یکی از وظایف، تربیت اسلامی است. امروز باید کودکان و نوجوانان را در برابر ویروس‌های فرهنگی دشمن واکسینه کنیم و از همان کودکی جایگاه اسلام در زندگی را به آنان آموزش دهیم.
طاهره حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت و همراهی امام جمعه این شهرستان با کانون، گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌‌های کانون پرورش فکری، کودکان را برای آینده آماده می‌کند.

 حمیدی با اشاره به جدیت کانون در امر تربیت کودکان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: در تمامی فعالیت‌های کانون یک عنصر تربیتی نهفته است و مربیان با روش غیرمستقیم آموزه‌های دینی را به کودکان انتقال می‌دهند.

در پایان از سوی مدیر کل کانون تعدادی از مجموعه کتاب های انتشارات کانون به امام جمعه بشرویه اهدا شد.