استقبال کودکان بیرجندی از ایستگاه نقاشی و کاردستی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر

بیش از هزار و 500 کودکِ شرکت کننده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، در ایستگاه نقاشی وکاردستی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر نقاشی کشیدند و کاردستی ساختند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم زمان وبیست و  دومین روز از بهمن 1395 کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان، ایستگاه نقاشی و کاردستی را ویژه کودکان برگزار کرد.
طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی نیز به همراه تعدادی از کارشناسان و مربیان مراکز مختلف  بیرجند، صبح امروز در راه‌پیمایی 22 بهمن‌ماه شرکت کردند.
کودکان بیرجندی نیز با حضور با نشاط خود در این مراسم، و سر دادن شعار استقلال و آزادی، باری دیگر نشان دادند پیرو آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.
هم‌چنین بیش از 1500 کودک شرکت ‌کننده در مراسم راه‌پیمایی، امروز ساعاتی خاطره‌انگیز را در کنار خانواده‌هایشان در ایستگاه نقاشی و کاردستی سپری کردند.
در این ایستگاه، کودکان با موضوعاتی هم‌چون: «کودک در راهپیمایی، شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان» نقاشی‌های زیبایی خلق کردند و در کارگاه اوریگامی گل‌های لاله کاغذی ساختند.
گفتنی است؛ ایستگاه نقاشی و کاردستی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی این استان در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن، واقع در پارک وحدت بیرجند برگزار شد.
مربیان مراکز مختلف کانون از ساعت 9 تا 11:30 صبح  امروز میزبان آثار هنری کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راه‌پیمایی بودند.