گرامی‌داشت حماسه شش بهمن آمل

در سالروز حماسه شش بهمن آمل مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری آمل ، این حماسه را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران،   پیش از رسیدن به روزهای درخشان بهمن ماه یک نام دیگر در تقویم می درخشد که نام شهر آمل و حماسه شش بهمن در شهر هزار سنگر است.

شهر آمل ، شهری که ششم بهمن درآن جاودانه شد ، شهری که به خود می بالد که بهمنی است ، شهری که امام شهیدان در جملات تاریخی آنرا جاودانه کرد .

هم‌زمان  با سال‌گرد این حماسه بزرگ، ویژه برنامه ای با حضور معاون فرهنگی و کارشناسان  این اداره کل و جمعی از دانش آموزان در کانون شهرستان آمل برگزار شد.

فلاحت پیشه، معاون فرهنگی کانون مازندران در این برنامه با گرامی داشت حماسه شش بهمن آمل، حفظ دستاورد و ارزش‌های این روز بزرگ را مهم دانست و بر انتقال موثر مفاهیم آن به نسل امروز جامعه تاکید کرد.

در این مراسم  برنامه‎هایی همچون؛ اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنر ی و ادبی  مانند؛ اجرای 2 سرود توسط اعضای دختر و پسر- ساخت کاردستی با موضوع انقلاب- برگزاری کارگاه آموزشی قرآنی توسط یکی از مربیان قرآنی به صورت بازی و سرگرمی و معرفی ایام و وقایع  برگزار شد.

گفتنی است: در حاشیه این مراسم، معاون فرهنگی کانون با همراهی کارشناسان، مربیان و اعضای کانون آمل با حضور در منزل شهید« سقا علیزاده» از شهدای دانش‌آموز حماسه شش بهمن آمل،  با پدر و مادر این شهید دیدار کردند.

مادر شهید علیزاده، با بیان ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی فرزندش به بیان خاطرات این دانش آموز شهید برای مهمانان پرداخت.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =