ترویج فرهنگ حفاظت و صیانت از محیط‌زیست با زبان اثربخش فرهنگ و هنر

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با مدیرعامل موسسه‌ی سبزگامان بسکی بر ترویج فرهنگ حفاظت و صیانت از محیط‌زیست با زبان اثربخش فرهنگ و هنر تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در این دیدار که در حاشیه‌ی جشن پایان سال کارکنان کانون گلستان در مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان برگزار شد، محبوبه رجب‌نسب بر ضرورت اهمیت و توجه تمامی نهادها به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی به فعالیت‌های زیست‌محیطی تاکید کرده و آمادگی همه جانبه‌ی مجموعه‌ی‌ کانون را راستای ترویج فرهنگ حفاظت و صیانت از این سرمایه ملی اعلام داشت.

وی در این نشست که مربی‌مسوولان مراکز فرهنگی‌هنری کانون گنبدکاووس او را هم‌راهی می‌کردند با اشاره به ظرفیت‌های غنی فرهنگی، هنری و ادبی مراکز فرهنگی‌هنری کانون به‌منظور پیشبرد این اهداف و رسیدن به محیط‌زیستی سالم و باطراوت اظهار کرد: کودکان و نوجوانان گلستانی به عنوان بهترین حامیان محیط‌زیست کمک شایانی در این راستا خواهند کرد و مربیان کانون با زبان شیرین هنر به ترویج این فرهنگ خواهند پرداخت.

در ادامه بهناز بسکی مدیرعامل موسسه‌ی سبزگامان بسکی نیز از آمادگی واحدهای مختلف  تخصصی و آموزشی این موسسه که پیش از این نیز در سطح گنبدکاووس و استان فعالیت‌های مستمر و ثمربخشی داشته است، سخن گفت.

وی اظهار امیدواری کرد که با رویکرد جدید فعالیت‌ها و اهداف مشترک سبزگامان بسکی با کانون پرورش فکری و با استفاده از تجربیات و تخصص هر دو نهاد، گامی موثر در حفظ محیط‌زیست با هم‌راهی کودکان و نوجوانان برداشته خواهد شد.

در این دیدار مقرر شد در قالب انعقاد تفاهم‌نامه‌ای از طرح‌ و برنامه‌ و ظرفیت‌های مشترک هردو نهاد در راستای ترویج فرهنگ حفاظت و صیانت از محیط‌زیست در سال ۹۸ استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =