برپایی نمایشگاه دستاوردهای مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران

به مناسبت هفته دولت، نمایشگاه دستاوردهای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، هم‌زمان با گرامی‌داشت هفته دولت، نمایشگاهی از دستاوردها و ظرفیت‌های مراکز فرهنگی هنری این کانون در مراکز فرهنگی هنری و نمایشگاه‌های هفته دولت شهرستان‌های مازندران برپا شد.

این نمایشگاه‌ها حاصل عملکرد یکساله مراکز فرهنگی هنری در حوزه ارایه خدمات به گروه سنی کودک ونوجوان می‌باشد و مربیان کانون در این خصوص به ارایه آثار تولید شده در کارگاه‌های کانون و موفقیت‌های خود در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی پرداختند.

برخی از این نمایشگاه‌ها با بازید مسؤولان شهری از جمله فرمانداران و ائمه جمعه و دیگر مدیران همراه بود که مسؤوولان مراکز به ارایه گزارشی از برنامه‌های کانون پرداختند.

لازم به ذکر است، مراکز : چالوس – دلگشا – نور- کلاردشت کتالم _نکا نشتارود- چالوس بنفشه شماره یک ساری و سیمرغ  اقدام به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مراکز فرهنگی هنری در هفته دولت نمودند.

در همین حال دیگر مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به منظور معرفی هفته دولت و معرفی شخصیت  یاد شهیدان و رجایی به اعضا نمودند.

برگزاری پیک امید در روستاها و مناطق کم‌برخوردار از دیگر فعالیت‌های شاخص مراکز فرهنگی هنری این کانون در طول هفته دولت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =