نشست مشترک انجمن هنری و ادبی کانون مازندران

در راستای جشنواره ادبی هنری عکس‌نگار،  نشست مشترک انجمن عکاسان و انجمن شاعران نوجوان کانون مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، نشست مشترک انجمن عکاسان و انجمن شاعران نوجوان مازندران به منظور بررسی فراخوان جشنواره عکس نگار برگزار شد.
این برنامه تخصصی با حضور اعضای نوجوان و مربیان علاقه‌مند به رشته عکاسی و ادبیات با محوریت نخستین جشنواره ادبی هنری «عکس نگار» در مرکز فرهنگی هنری شماره 3 ساری برگزار شد.
در این نشست معاون فرهنگی و کارشناس آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و همچنین، مهدی معصومی عکاس، مدرس و رییس حوزه هنری مازندران حضور داشتند.

گفتنی است: همنشینی هنرهای مختلف، ظرفیت‌های بیانی تازه و قابلیت‌های جدیدی برای انتقال اندیشه و احساس به وجود آورده و کلام در ترکیب با دیگر هنرها از جمله هنرهای بصری مثل عکاسی، قدرت و ظرفیت مضاعفی پیدا کرده است.  در کارگاه‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز گاهی از عکس و تصویر به عنوان محرک‌های نوشتاری استفاده می‌شود. بر این اساس مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون، نخستین جشنواره ادبی هنری «عکس‌نگار» را برگزار می‌کند. این جشنواره در سه بخش و برای دو گروه از مخاطبان (کانونی و آزاد) برگزار می‌شود.

فراخوان جشنواره عکس نگار را با کلیک بر روی این لینک بخوانید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =