به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، در ابتدای این نشست که به منظور بررسی توسعه مدیریت و وضعیت کانون مازندران با حضور معاون توسعه سازمان و کارشناسان این حوزه و حضور معاونین و کارشناسان کانون برگزار شد؛ مدیرکل کانون مازندران به معرفی کانون و آسیب شناسی و بهبود عملکرد و تحول سازمانی پرداخت .
کارشناس ارزیابی کانون هم به بررسی و ارزیابی نمرات کسب شده و بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی سال ۱۴۰۱ اشاره داشت و به طرح پرسشهایی در خصوص محور ارزیابیها پرداخت.
در ادامه کریمی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت، با ارزیابی کلی از وضعیت این کانون در سالهای اخیر، گفت: همه برنامهها و شاخصهای دورههای مختلف با هدف رضایتمندی مخاطبان و ارباب رجوع پیش بینی شده است.
وی با تاکید بر اهمیت برنامه و اجرایی شدن و تحقق آن در گستره نظام اداری در راستای توسعه خدمات رسانی به مردم اظهار داشت: اهتمام ما بر ایجاد عدالت در ارزیابی دستگاهها در رتبه بندی سازمانها و تعیین سازمانهای برتر در استان مازندران است.
در ادامه سه کارشناس سازمان مدیریت نیز به بیان نکات تخصصی خود در ارزیابی کانون پرداختند.